Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:20:14 GMT

ترامپ آماده انتقال سفارت آمریکا به قدس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۴۰۹۹

ترامپ آماده انتقال سفارت آمریکا به قدس

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند مقام‌های این رژیم انتظار دارند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا طی روزهای قدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل به رسمیت شناخته و سفارت آمریکا را از تل‌آویو به آنجا منتقل کند.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند مقام‌های این رژیم انتظار دارند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا طی روزهای آینده، بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل شناسایی کرده و سفارت آمریکا را از تل‌آویو به آنجا منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند مقام‌های این رژیم انتظار دارند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا طی روزهای قدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل به رسمیت شناخته و سفارت آمریکا را از تل‌آویو به آنجا منتقل کند.

خبرنگار روزنامه جزورالم‌پست نوشته انتظار مقام‌های اسرائیلی این است که ترامپ از همین یکشنبه تصمیم دولت آمریکا برای انتقال سفارت را اعلام کند.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ترامپ به مقام‌های دولتش دستور داد برای انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی آماده باشند.

مایک پنس، معاون ترامپ روز گذشته (سه‌شنبه) گفته بود رئیس‌جمهور آمریکا «فعالانه» انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو را بررسی می‌کند.

در گزارش کانال ۱۰ ادعا شد: «در اورشلیم (بیت‌المقدس) انتظار بسیار بالایی وجود دارد که ترامپ رسماً اعلام کند اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل می‌شناسد. او به تیمش دستور داده آماده انتقال سفارت باشند. انتظار می‌رود ترامپ این موضوع را از همین یکشنبه اعلام کند.»

طرف‌های اسرائیلی یا آمریکایی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به درهای سانتیاگو برنابئو رسیده‌است.

طرفداری | انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید وارد فاز پایانی شده‌است.

فابریتزیو رومانو در جدیدترین گزارش خود از آماده‌سازی باشگاه رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه خبر داده‌است. طرفین پس از توافق در ماه‌های گذشته، اکنون در حال تکمیل و امضاء اسناد و کاغذ‌بازی‌های پایانی هستند. همه چیز برای پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید مهیا است و این انتقال بزرگ تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ام باپه در پایان فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و تمایل قطعی خود را برای پیوستن به رئال به مقامات باشگاه فرانسوی اعلام کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین