Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@06:07:51 GMT

شهرداری مادرید خواهان پایان اشغال فلسطین شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۷۰۳۴

شهرداری مادرید خواهان پایان اشغال فلسطین شد

مادرید- ایرنا- به مناسبت روز بین المللی همبستگی‌ با مردم فلسطین، معاون شهردار مادرید در سخنانی خواهان پایان اشغال فلسطین شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این مراسم که «موسی‌ عامر عوده» سفیر فلسطین در اسپانیا، اساتید دانشگاه ها و جمعی از فعالان ضد جنگ حضور داشتند، «مائوریسیو والینته» گفت که هدف شهرداری مادرید تقویت روابط سنتی‌ این شهر با مردم فلسطین و تعهد دفاع از حقوق بین المللی و حقوق ملت فلسطینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار مادرید همچنین خواستار پایان نقض حقوق شهروندان فلسطینی به دلیل اشغال سرزمین هایشان توسط اسراییل (رژیم صهیونیستی) و بازگشت پناهندگان فلسطینی به سرزمین های خود شد.
وی با اشاره به سفر هفته گذشته «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به اسپانیا، تاسف عمیق خود را از اینکه دولت اسپانیا این سفر را به خاطر به رسمیت شناخته نشدن فلسطین به عنوان دیدار دولتی قلمداد نکرده است، ابراز داشت.
«موسی‌ عامر عوده» سفیر فلسطین در اسپانیا نیز خواهان به رسمیت شناخته شدن فلسطین از سوی جامعه بین المللی و پایان اشغالگری اسراییل (رژیم صهیونیستی) شد.
عامر عوده اشغال سرزمین های فلسطین را همانند یک 'حرکت نازی' قلمداد و خاطرنشان کرد که اسراییل به قطعنامه های سازمان ملل و حقوق بشر عمل نمی‌ کند.
وی گفت: ما از دولت اسپانیا می‌ خواهیم که همراه با سایر دولت های اتحادیه اروپا برای به رسمیت شناخته شدن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل تلاش کند.
سفیر فلسطین همچنین ضمن قدردانی‌ از شهرداری مادرید به خاطر کمک هایش در این زمینه، ابراز امیدواری کرد سال آینده در روز بین المللی همبستگی‌ با ملت فلسطین، این کشور از سوی جامعه بین المللی به رسمیت شناخته شده باشد.
«خالدیا ابوبکرا» مسئول جنبش همبستگی‌ با فلسطین در اسپانیا نیز طی سخنانی گفت که ملت فلسطین اکنون 70 سال است که از نقض حقوق بشر، پاکسازی قومی، نسل کشی، یک نظام آپارتاید، جرایم علیه بشریت، محاصره سرزمینی، دستگیری ها و غیره رنج می‌ برد و جامعه بین المللی و سازمان ملل به رغم قطعنامه های تصویب شده همچنان مانع اسراییل (رژیم صهیونیستی) نمی شوند.
وی گفت: من به نیابت از تمامی زنان فلسطینی از تمامی سفارت خانه های کشورهای عربی، شهرداری مادرید، دولت اسپانیا و تمامی احزاب سیاسی این کشور می‌ خواهم که به اسراییل و رژیم غاصب او بگویند که دیگر بس است ، تصویب قطعنامه های بیشتر و عمل نکردن به آن و همدردی لفظی با ملت فلسطین بس است.
ابوبکرا همچنین از دولت و احزاب اسپانیا خواست با رژیمی که مردان و زنان و کودکان فلسطینی را به قتل می‌ رساند مبارزه کنند و با قطع روابط تجاری با آن باعث شوند که میلیون ها فلسطینی آواره و پناهنده، به کشور و سرزمین های خود بازگردند.
مجمع عمومی‌ سازمان ملل در روز 2 دسامبر 1977، روز 29 نوامبر را به عنوان 'روز بین المللی همبستگی‌ با ملت فلسطین' تعیین کرد. این تاریخ به این دلیل انتخاب شد که این مجمع در سال 1947، قطعنامه 181 را که بر اساس آن یک دولت فلسطینی ایجاد می شد، تصویب کرد.
اروپام *4*491**
ناشر: فریبا مدنی

برای دریافت تازه ترین خبرهای بین المللی از ایران و جهان با استفاده از لینک زیر وارد کانال تلگرام ما شوید.
https://t.me/joinchat/AAAAAEAtzWzGcxcKfBowNw

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت

رئال مادرید به روند درانی کریم بنزما کمک می کند.

طرفداری | کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت.

بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل