Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از کشف جسد زنی ۴۷ ساله در اراضی اطراف امامزاده سید صدرالدین اردبیل خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : ناصر عتباتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بررسی دو پرونده قضایی در اردبیل به خبرنگار مهر گفت: جسد این زن ساعاتی قبل در اراضی اطراف امام زاده سید صدرالدین در خروجی شهر اردبیل به سمت مشگین شهر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هویت این زن شناسایی شده اما بررسی جسد نشانه و علائمی از وقوع جنایت را نشان نمی دهد.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل متذکر شد: در حال پیگیری این پرونده هستیم و روند قضایی آن آغاز شده است.
عتباتی همچنین به تشکیل پرونده تعرض به زن جوان دیگری در اردبیل اشاره کرد و افزود: ساعاتی قبل این زن جوان در محله معجز به مقصد میدان شریعتی سوار یک خودرو پراید می‌شود. متأسفانه با تعرض و آزار و اذیت راننده پراید، زن جوان با وی درگیر شده و در نهایت راننده زن جوان را از خودرو به بیرون پرت کرده و متواری شده است.
به گفته دادستان عمومی و انقلاب اردبیل این زن به بیمارستان مراجعه کرده و در نهایت نیز صدمه‌ای ندیده و درمان شده است.با این وجود دستور شناسایی و دستگیری راننده پراید صادر شده است.
وقوع قتل در میدان شریعتی اردبیل صحت ندارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد قتل یک خانم میانسال در میدان شریعتی اردبیل کذب است.
ناصر عتباتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اخبار منتشر شده در برخی کانال‌های خبری و فضای مجازی در مورد قتل یک خانم میانسال و انداختن جسد وی در میدان شریعتی توسط دو نفر سرنشین یک خودرو کذب بوده و این فرد در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
وی با رد شایعات مبنی بر قتل این خانم توسط سرنشینان خودرو گفت: در این حادثه انگیزه قتل وجود نداشته و احتمال بر این است که سرنشینان خودرو قصد آدم‌ربایی و آزار و اذیت این خانم را داشته‌اند که این فرد برای فرار از دست آدم‌ربایان درب خودرو را باز کرده و خود را به خیابان انداخته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل  تصریح کرد: به دنبال این واقعه این خانم میانسال دچار آسیب‌های سطحی شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری بوده و بازجویی‌های لازم در حال انجام است تا دلایل این امر روشن شده و با افراد متخلف برخورد شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، ادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»