Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:25:19 GMT

برگزاري چهار کارگاه آموزشی در همدان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۶۱۵۵

برگزاري چهار کارگاه آموزشی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره از 11 آذر ماه با حضور «گری فریدمن» از کشور استرالیا آغاز می‌شود که این هنرمند کارگاهی با عنوان «دنیای کاغذی» ویژه مربیان کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

این کارگاه به مدت دو روز و طی روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 آذر ماه در قالب دو جلسه 6 ساعته برپا می‌شود و قرار است در این کارگاه هر یک از شرکت‌کنندگان یکی از خاطرات مهم زندگی خود را مرور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه «ادبیات نمایشی برای نوجوانان و نقش متون نوشتاری در تئاتر» دیگر کارگاهی است که در این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور «هنینگ فن گاف» از کشور آلمان ویژه شرکت‌کنندگان در جشنواره برپا می‌شود که این کارگاه دوشنبه 13 آذر به مدت سه ساعت برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه «مشق اکسیر» توسط مهدیه مهدوی در روز 13 آذر برگزار می‌شود که این کارگاه نیز در قالب یک جلسه سه ساعته ویژه مربیان و کودکان برگزار می‌شود که آموزش تعزیه و ویژگی‌های آن به مخاطبان کودک و نوجوانان و مربیان را در برنامه دارد.

کارگاه جشنواره با عنوان «تناسب افق نمایشگری نمایشگران و افق تماشاگری مخاطبان در تئاتر کودک و نوجوان» با حضور سعید اسدی از ایران برگزار خواهد شد.

این کارگاه روز سه‌شنبه 14 آذرماه ویژه گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره برپا خواهد شد که این کارگاه در قالب یک جلسه سه ساعته برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از  امروز به مدت پنج روز در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود