Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد صانعی عصر چهارشنبه در نشست مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه های منطقه هشت کشور در دانشگاه جیرفت افزود: این مرکز اطلاعات را از سامانه های مختلف دانشگاه ها جمع آوری کرده و می تواند به دستگاه های سرویس گیرنده مختلف اطلاعات مورد نیاز را ارائه کند.
دبیر فناوری اطلاعات دانشگاه های منطقه هشت کشور، حکمرانی دیتا و لزوم جمع آوری و یکپارچه سازی داده های صحیح برای پیاده سازی دولت الکترونیک را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین پیش نویس آیین نامه مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ها را بررسی کرد و گفت: در این آیین نامه شرح وظایف، ساختار تشکیلاتی و نحوه همکاری واحدهای مختلف با واحد فناوری اطلاعات دانشگاه مشخص شد.
وی ادامه داد: این پیش نویس در شورای سیاست گذاری وزارت علوم بررسی خواهد شد و مراحل بعدی تصویب را طی خواهد کرد.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت نیز گفت: یکی از مهمترین برنامه های دانشگاه باید توسعه فناورانه باشد که زیرساخت های لازم باید فراهم شود لذا راه اندازی مرکز مبادله اطلاعات یک ضرورت است.
سعید برخوری با بیان اینکه دانشگاه جیرفت یک هدف گذاری بلندمدت در راستای توسعه دانشگاه انجام داده است افزود: زیرساخت های لازم برای توسعه دانشگاه در همه ابعاد باید مهیا شود و حرکت به سمت تولید علم نیاز به توسعه فناوری دارد که یکی از اولویت های دانشگاه جیرفت است.
وی تصریح کرد: دولت و به تبعه آن وزارت علوم به سمت دولت الکترونیک در حال حرکت است و این مهم نیاز به زیرساخت لازم دارد لذا بستر اجرای این طرح باید در دانشگاه ها فراهم شود.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت بیان کرد: مدیرت اطلاعات یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های فناوری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دانشگاه جیرفت دارای 90 عضو هیات علمی، 30 رشته تحصیلی و چهار هزار و 600 دانشجو است.
شهرستان جیرفت با جمعیت 280 هزار نفری در فاصله 230 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

چگونه ارز دانشجویی بگیریم؟

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 849581 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز