Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:06:20 GMT

نظر من رای به نفع ارومیه است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۶۴۳۸

نظر من رای به نفع ارومیه است

ارومیه- ایرنا- نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران که عصر روز گذشته به دلیل اختلاف بر سر امتیاز در ست پنجم ناتمام ماند، گفت: مشکل خاصی در بازی نبود و تیم ها در نتیجه مشکل داشتند و اگر نظر بنده را بپرسید به نظر من رای به نفع ارومیه بود.

خلیل یگانه مجد شامگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داور مسابقه تصمیم گیرنده نهایی نتیبجه بازی است و حق رای دادن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در خصوص اشتباه های داوری در حال حاضر نمی توان اظهار نظر کرد و من فقط ناظر فدراسیون در مسابقه بودم.
وی افزود: من مشکلی در بازی ندیدم و شعارهایی را نشنیدم به جز اینکه 2 مورد شعار علیه داور داده شد ولی در کل مشکل حادی نبود و اتفاق خاصی نیفتاد.
وی تاکید کرد: اگر تیم ارومیه به بازی بر می گشت، بازی ادامه می یافت.
به گزارش ایرنا، این دیدار، حساس ترین مسابقه هفته دهم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شمار می رفت که عصر روز /چهارشنبه/ بین این 2 تیم در حال برگزاری بود.
در ست پنجم این دیدار و در حالی که تیم پیکان در امتیاز هشتم و تیم شهرداری در امتیاز هفتم قرار داشت، داور امتیاز بازی را به نفع شهرداری اعلام کرد اما در ادامه با دخالت ناظر، موضوع تکرار امتیاز مطرح شد اما در پی آن اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه و سپس بازیکنان پیکان کلید خورد.
پس از درگیری های لفظی هر 2 طرف، این امتیاز به نفع تیم پیکان اعلام شد تا بازیکنان تیم شهرداری ارومیه به نشانه اعتراض میدان را ترک کنند.
پیش از ست پنجم، تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با نتاج 25 بر 23 و 25 بر 21 به سود خود به پایان برده و تیم پیکان نیز ست های دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 19 از آن خود کرده بود.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز