Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- استفاده 90 درصد از مشترکان برق آذربایجان غربی از خدمات دفاتر پیشخوان، کشف بیش از 7 هزار قلم مواد غذایی و 3 هزار لیتر سوخت در ماکو، اجرای رزمایش زلزله با حضور 230 نفر در مهاباد و نیمه تمام ماندن دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران از اهم اخبار آذربایجان غربی طی 24 ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**90 درصد از مشترکان برق آذربایجان غربی از خدمات دفاتر پیشخوان استفاده می کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 90 درصد از مشترکان برق آذربایجان غربی از خدمات دفاتر پیشخوان استفاده می‌کنند که با توجه به مهیا بودن زیرساخت‌های لازم انتظار می‌رود میزان استفاده از خدمات غیر حضوری در این استان افزایش پیدا کند.

**ضرورت اختصاص سالن ورزشی برای بیماران خاص و پیوند اعضا در آذربایجان غربی
بیماران خاص در حالی به ورزش های متناسب با وضعیت جسمانی خود نیاز دارند که به گفته نائب رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان غربی، این بیماران از داشتن سالن اختصاصی برای تمرین محروم هستند و ورزشکاران این رشته نیز جهت شرکت در مسابقات با مشکل کمبود تمرین روبرو می شوند.

**لوازم آرایشی ارزان، بلای جان زنان
ایران یک بازار پرمصرف برای تولیدکنندگان لوازم آرایشی است؛ لوازمی که گاهی به صورت غیرمجاز با نرخ پایین از طریق استان های مرزی همچون آذربایجان غربی وارد کشور می شود و مصرف آنها سلامت زنان و دختران را به خطر می اندازد.

**کشف بیش از 7 هزار قلم مواد غذایی و 3 هزار لیتر سوخت در ماکو
فرمانده انتظامی ماکو گفت: هفت هزار قلم مواد غذایی و سه هزار لیتر سوخت در این شهرستان کشف و ضبط شد.

**راهیابی فیلم کوتاه از آذربایجان غربی به جشنواره پرواز
رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم کوتاه خاطرات گلی من به نویسندگی و کارگردانی زانیار محمدی نکو به سومین جشنواره فیلم پرواز راه پیدا کرد.

**مسئول کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی: مسجد محور اتحاد و خاستگاه حرکت های اسلامی است
مسئول دبیرخانه نظارت و هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مسجد محور اتحاد مسلمانان و خاستگاه حرکت های اسلامی و انقلابی است.

**کشف 3 کیلوگرم حشیش در خوی
فرمانده انتظامی خوی گفت: سه کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی سواری در محور ایواوغلی این شهرستان کشف و ضبط شد.

**اجرای رزمایش زلزله با حضور 230 نفر در مهاباد
نوزدهمین رزمایش سراسری زلزله و ایمنی با همکاری 230 نفر امدادگر، دانش آموز و دست اندرکار همزمان با مدارس سراسر کشور در مهاباد برگزار شد.

**شهردار ارومیه: فاز نخست بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال غرب کشور 12 آذر افتتاح می شود
شهردار ارومیه با اشاره به اتمام اقدامات زیربنایی در یکی از مسیرهای تقاطع غیرهمسطح آذربایجان گفت: فاز نخست این تقاطع در ابتدای جاده ارومیه به مهاباد که به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال غرب کشور به شمار می رود، 12 آذرماه جاری همزمان با کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

**رئیس پارک علم و فناوری: 19 شرکت دانش بنیان در آذربایجان غربی فعال است
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 19 شرکت دانش بنیان در استان فعال است که نیمی از آنها در پارک علم و فناوری استان استقرار دارد.

**دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران نیمه تمام ماند
دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران که تا ست پنجم ادامه یافته بود، به خاطر اعتراض مربیان، سرگروه ها و بازیکنان 2 تیم به اشتباه های داوری و ترک بازی از سوی تیم شهرداری ارومیه نیمه تمام ماند تا نتیجه این دیدار به تصمیم فدراسیون منوط شود.

**کشف 248 کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر در سردشت
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: محموله 248 کیلوگرمی پیش ساز ماده مخدر شیشه با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در سردشت کشف و ضبط شد.

**سرمربی والیبال شهرداری ارومیه پس از دیدار نیمه تمام مقابل پیکان: اگر اشتباه های داوری نبود، برنده می شدیم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از دیدار نیمه تمام این تیم مقابل پیکان تهران در ارومیه گفت: تا ست پنجم مدام شاهد اشتباه های داوری بودیم و این اشباه ها در ست پنجم افزایش یافت و باعث شد تا حق تیم شهرداری ضایع شود.

**اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه آذربایجان: وفاداری به نظام و انقلاب، ویژگی ممتاز جامعه ارامنه است
اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه آذربایجان گفت: وفاداری و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، ویژگی ممتاز جامعه ارامنه به شمار می رود.
3214 /3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم