Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جدول فروش هفتگي سينماي ايران با اعلام صدرنشيني فيلم سينمايي "خالتور" به کارگرداني "آرش معيريان" براي چهارمين هفته متوالي منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگيخبرگزاري ميزان، جدول فروش هفتگي سينماي ايران با اعلام صدرنشيني فيلم سينمايي "خالتور" به کارگرداني "آرش معيريان" براي چهارمين هفته متوالي منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين فيلم تنها اثري بود که طي هفته گذشته بيشتر از يک ميليارد تومان فروخت.
در هفته بعد از تعطيلات پنج روزه سينماها بار ديگر شاهد حضور و استقبال مردم از آثار سينمايي بودند و فروش آثار نسبت به هفته گذشته بار دگير رشد نسبي را تجربه کرد.
فيلم سينمايي "قاتل اهلي" به کارگرداني "مسعود کيميايي"، "صفر تا سکو" به کارگرداني "سحر مصيبي" و "ثبت با سند برابر است" به کارگرداني "بهمن گودرزي" از جمله آثاري هستند که براي نخستين هفته روي پرده سينما بوده و صف اکران را شلوغتر از گذشته کرده‌اند.
خالتور
فروش هفتگي: 1,195,435,000 تومان
فروش کلي: 2,901,894,000 تومان
نويسنده و کارگردان: آرش معيريان
بازيگران: محمدرضا شريفي‌‌نيا، پوريا پورسرخ، مهران غفوريان، علي صادقي، سحر قريشي، مريم اميرجلالي، اميرحسين صديق
خلاصه داستان فيلم: اين کمدي-موزيکال روايتي ارائه ميدهد از زندگي سه جوان موزيسين که سعي زيادي دارند اسير موسيقي بازاري نشوند و به اجراي قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب مي‌شود به سراغ نوعي از موسيقي بروند که عليرغم جدي گرفته نشدن از سوي کارشناسان، مخاطبان فراواني دارد.

ثبت با سند برابر است
فروش هفتگي: 561,839,000 تومان
فروش کلي: 562,742,000 تومان
نويسنده و کارگردان: بهمن گودرزي
بازيگران: امين حيايي، مجيد صالحي، نيوشا ضيغمي، فرزاد حسني، سحر قريشي، الهام حميدي
خلاصه داستان فيلم: هميشه تو زندگيم دنبال يه پاس طلايي بودم ولي بهم پاس که ندادن هيچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تيزپا، من شدم شير، بي يال….

قاتل اهلي
فروش هفتگي: 546,785,000 تومان
فروش کلي: 549,693,000 تومان
نويسنده و کارگردان: مسعود کيميايي
بازيگران: پرويز پرستويي، امير جديدي، پرويز پورحسيني، پگاه آهنگراني، لعيا زنگنه، حميدرضا آذرنگ، اميرحسين رستمي
خلاصه داستان فيلم: اين فيلم داستان زندگي حاج آقا دکتر جلال سروش يک شخصيت سياسي است که درگير ماجراهايي مي شود...

خفه گي
فروش هفتگي: 267,429,000 تومان
فروش کلي: 3,720,695,000 تومان
نويسنده و کارگردان: فريدون جيراني
بازيگران: نويد محمدزاده، الناز شاکردوست، ماهايا پطروسيان، پرديس احمديه، رها حاجي زينل، پرويز پورحسيني، پولاد کيميايي
خلاصه داستان فيلم: صحرا مشرقي پرستار يک بيمارستان رواني است. مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا ديوانه شده در اين بيمارستان بستري مي کند. صحرا مشرقي وقتي با همسر مسعود آشنا مي شود، پي به حقايقي عجيب از زندگي آنها مي برد و ناخواسته وارد ماجراهايي مي شود.

زرد
فروش هفتگي: 126,946,000 تومان
فروش کلي: 4,690,122,000 تومان
نويسنده و کارگردان: مصطفي تقي زاده
بازيگران: بهرام رادان، ساره بيات، شهرام حقيقت‌دوست، بهاره کيان‌افشار و مهرداد صديقيان
خلاصه داستان فيلم: آدم‌هاي عجيبي هستيم... امروزمون با فردا خيلي فرق مي‌کنه...

قهرمانان کوچک
فروش هفتگي: 116,707,000 تومان
فروش کلي: 2,204,848,000 تومان
کارگردان:حسين قناعت
بازيگران: برزو ارجمند، بيژن بنفشه خواه، بهنوش بختياري، آناهيتا همتي، ارژنگ اميرفضلي، نادر سليماني، شهرام قائدي
خلاصه داستان فيلم: چهار کودک و نوجوان هفت تا يازده ساله ي تکواندوکار ، که پدرانشان ، کارگران يک کارخانه ي توليد لوازم التحريرِ در شُرُفِ تعطيلي هستند،براي جلوگيري از بي کاري پدرانشان و گير انداختن قاچاقچيانِ اين کالا، که در واقع عاملينِ اصلي اين تعطيلي هستند،به تعقيبِ آنها مي پردازند ، ماجراهايي شاد، اکشن و سرگرم کننده را رقم مي زنند.

خانه دختر
فروش هفتگي: 95,458,000 تومان
فروش کلي: 2,751,976,000 تومان
نويسنده: پرويز شهبازي
کارگردان: شهرام شاه حسيني
بازيگران: حامد بهداد، باران کوثري، پگاه آهنگراني، رعنا آزادي ور، بابک کريمي، بهناز جعفري، محمدرضا هدايتي، نسيم ادبي
خلاصه داستان فيلم: مردي به نام مرتضي قصد دارد خانه کوچک‌شان را زير قيمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگين مردمانش فرار کند.
گفتني است فيلم هاي "صفر تا سکو" به کارگرداني "سحر مصيبي" با 64,444,000 تومان، "غيرمجاز" به کارگرداني "63,399,000 " با 63,399,000 تومان و "ملي و را‌هاي نرفته اش" ساخته "تهمينه ميلاني" با 48,041,000 تومان رتبه هاي هشتم،نهم و دهم را در دست دارند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور بیست و هفت ساله تیم ملی والیبال ایران که فصل قبل در تیم ورونای ایتالیا حضور داشت و تنها بازیکن حال حاضر اردوی تیم ملی از سری‌آ ایتالیا در فصل گذشته است، حالا به امید اول تیم ملی و سرمربی‌اش تبدیل شده است.

با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و صابر کاظمی سه قطر پاسور دعوت شده به اردوی تیم ملی به دلایل مختلف، امین اسماعیل‌نژاد باید بار فشار این غیبت‌ها را به تنهایی به دوش بکشد. پائز که روی درخشش او در لیگ ملت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است، از حالا تمرینات امین را به خوبی زیر نظر گرفته است و مراقب این ستاره خود است. پائز که به بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی علاقه زیادی دارد قطعا در صف این علاقه‌مندی‌ها امین اسماعیل‌نژاد در رتبه اول قرار دارد.

اگر امین اسماعیل‌نژاد بتواند همانند فصل 2022 در تیم ملی بدرخشد و همان آبشارها و سرویس‌های بی‌نظیرش را تکرار کند، نه تنها تیم ملی به دور نهایی صعود خواهد کرد بلکه جواز حضور در المپیک پاریس را نیز کسب خواهد کرد.

هواداران والیبال ایران انتظار دارند حالا که امین اسماعیل‌نژاد در بهترین لیگ دنیا بازی کرده، عملکردی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان را از خود به نمایش بگذارد و این می‌تواند فشار روی این بازیکن را چند برابر کند.

دیگر خبرها

  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن