Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که بسیاری از صاحبان تلفن های هوشمند هنوز منتظر دریافت اندروید 8.0 اوریو هستند، تنها افراد اندکی به زودی می توانند به یک نسخه جدیدتر، به روز شوند. این نسخه، اندروید 8.1 اوریو است.

گوگل تایید کرد که چند ویژگی جدید مهم در کنار اندروید 8.1 عرضه خواهد شد، البته این به روز رسانی تنها برای دستگاه های پیکسل و نکسوس در دسترس خواهد بود، این شرکت اعلام کرد که پیش نمایش نهایی اندروید 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 را برای افرادی که به برنامه بتا پیوستند، منتشر می کند. در ادامه نام تمام دستگاه های سازگار با به روز رسانی جدید ذکر شده است: پیکسل 2، پیکسل 2 XL، پیکسل، پیکسل XL، پیکسل C، نکسوس 6P و نکسوس 5X .

این به روز رسانی خاص شامل بهینه سازی Android GO (برای دستگاه های با 1GB حافظه یا کمتر)، و همچنین یک Neural Networks API است که به منظور سرعت بخشیدن به دستگاه هوشمند است.

گوگل خبر از چند پیشرفت کوچک در اندروید اوریو هم داد که براساس بازخورد کاربر و توسعه دهندگان صورت گرفته است، همچنین اگر پیکسل 2 یا پیکسل 2 XL دارید، به روز رسانی اندروید 8.1، هسته ویژوال پیکسل، اولین پردازشگر سفارشی طراحی شده برای پردازش تصویر، را فعال خواهد ساخت. هنگامی که این قابلیت فعال می شود، پردازشگر باید به برنامه هایی که با استفاده از دوربین های Android Camera API عکس های HDR + را در جزئیات بسیار بهتر می کنند، کمک کند.

به نظر می رسد گوگل در حال آماده سازی نسخه ای پایدار از اندروید 8.1 اوریو برای انتشار در ماه دسامبر 2017 است، بنابراین کاربران پیکسل و نکسوس مجبور نیستند برای به روز رسانی، مدت زمان زیادی را صبر کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعتبارات محدود و همچنین وسعت زیاد بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد باعث شده شهرداری نتواند اقدامات جامعی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، عزیزالله سیفی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: بافت تاریخی این شهر که به ثبت میراث جهانی رسیده، دارای وسعت و بخش‌های مختلف است و مردم این مناطق نیز درخواست‌های متعدد دارند که عملاً امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: بخش‌های دیگری از شهر یزد نیز دارای ارزش میراثی و تاریخی است و حتی تعداد زیادی از اماکن ثبت ملی شده در منطقه بافت قرار ندارد و شورای اسلامی شهر باید به این محلات نیز همچون دیگر مناطق رسیدگی و تخصیص اعتبار داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حداقل فعالیت در بافت ثبت جهانی شده یزد نیازمند کمک همه بخش‌های اداری استانی و ملی است، تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی به شهرداری‌های مناطق یزد ابلاغ شده و بخشی از اعتبار نیز در اختیار شهردار مرکز است که به صورت متمرکز در شرایط خاص در پروژه‌های محلات تأمین اعتبار می‌شود.

سیفی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی در مورد خطرساز بودن برخی از کاروانسراهای در حال تخریب در بخش تاریخی و محلات دیگر یزد به خصوص بعد از بارندگی‌های اخیر، هرگونه اقدام در این زمینه وظیفه میراث فرهنگی است تا خانه‌ها و اماکن میراثی که ثبت ملی دارد را حفاظت و در خصوص رفع خطر و استحکام بخشی این اماکن اقدام کند.

وی افزود: شهرداری در املاک شخصی و خصوصی مردم نمی‌تواند ورود کند، اما در عین حال به میراث فرهنگی تذکر داده می‌شود تا نسبت به رفع خطر اقدام کند. با توجه به وسعت این بافت باید برنامه جامعی توسط میراث فرهنگی تهیه شده و با مشارکت همه بخش‌ها اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: سیاست‌ها و راهبردهای مصوب شورای اسلامی شهر در زمان تصویب بودجه و بعد از تأیید در سایت شفافیت قرار می‌گیرد و همه مردم می‌توانند ریز بودجه را مشاهده کنند و قابل کتمان نیست.

کد خبر 751862

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست
  • آموزش: چند نکته برای افزایش سرعت اینترنت
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • انتشار موجودی «حساب سایر منابع رسوب شده» دستگاه‌ها
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود