Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - علي پروين که به منظور کمک به زلزله زدگان کرمانشاهي راهي سرپل ذهاب شده است با استقبال مردم روبرو شد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، علي پروين در شهرستان سرپل ذهاب با استقبال گسترده مردم مواجه شده و در ديدار نمادين پيشکسوتان فوتبال اين شهر حضور يافت. علي پروين از طريق دوستانش و کسبه اهل کرج اقدام به تهيه 60 کانکس مجهز به وسايل گرمايشي و ساير اقلام نمود و روز سه شنبه با هواپيما عازم کرمانشاه شد و ديروز به سرپل ذهاب رفت که با استقبال گرم مردم مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم علاقمند به فوتبال در سرپل ذهاب که از طريق رسانه ها در جريان سفر پروين قرار گرفته بودند، در ورودي اين شهر از پروين استقبال کرده و از وي براي حضور در بازي پيشکسوتان شهرستان سرپل ذهاب دعوت به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 پس از جنجال درباره ساخت و ساز در پارک قیطریه، حالا همان ماجرا در پارک لاله تکرار شده است. تیم زاکانی قصد دارد عملیات عمرانی را در پارک لاله آغاز کند. یک ماه است که در پارک لاله تهران، در جنب غربی ایستگاه آتش‌نشانی و روبه‌روی خیابان پورسینا، حصارهایی نصب شده است و در دو سه روز اخیر هم کانکس‌هایی در محل مستقر شده است. این وضعیت باعث شد که امروز جمعی از شهروندان در این محل جمع شوند و به زاکانی اعتراض کنند. تصاویر تجمع مردم محلی و درخواست‌شان از زاکانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب