Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: این شهرک به عنوان مسئول تامین زیرساخت‌ها در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌باشد.


وحید تعقیبی افزود:از آنجا که این شرکت یک شرکت درآمد هزینه‌ای است نیازمند به اختصاص بودجه‌هایی از سمت دولت می‌باشد که پس از احداث زیر ساخت در قیمت تمام شده زمین‌ها محاسبه و از خریداران دریافت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خوشبختانه در شهرک صنعتی کاویان با پیگیری‌های زیاد و همراهی مدیر عامل شرکت شهرک‌ها و فرماندار فریمان بودجه‌های خوبی از محل تملیک دارایی‌ها به شهرک اختصاص پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی کاویان  تصریح کرد: این امر باعث سرعت بخشی در اتمام پروژه‌های زیرساختی در این شهرک شده است.

وحید تعقیبی افزود: با تعامل بسیار خوبی که با اداره محیط زیست شهرستان فریمان صورت گرفته مشکلات زیست محیطی که واحد‌ها دارند با پالایشی که از طریق واحد HSEE شهرک صورت گرفته مشخص و با هماهنگی اداره محیط زیست با تعامل سازنده تشویق به رفع آن شد.
وی گفت:در صورت استنکاف از این امر مشمول جرایم محیط زیست می‌شوند که خوشبختانه این گونه واحد‌ها در شهرک صنعتی کاویان بسیار کم هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی کاویان افزود: در سال ۹۵ تصفیه خانه شهرک صنعتی کاویان با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب در روز به بهره برداری رسیده و از آن تاریخ به بعد واحد‌ها در حال اتصال به این شبکه می‌باشند

تعقیبی گفت:لازم به ذکر است زیرساخت شبکه اگو در فاز ۱ و ۲ شهرک به طور کامل اجرایی شده است.
وی  تصریح کرد:زمین‌های فاز ۱ شهرک به طور کامل واگذار و حدود ۵۰ درصد فاز ۲ نیز واگذار شده در حال حاضر در حال احداث زیرساخت‌های فاز ۳ شهرک جهت واگذاری می‌باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی کاویان گفت: حدود ۳۰۰۰ متر زمین در شهرک جهت احداث واحد فنی و حرفه‌ای اختصاص پیدا کرد و حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه زیرسازی و آهن کشی این مجموعه شده است.
تعقیبی افزود: با توجه به نبود بودجه و عدم تمایل سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به واگذاری آن به بخش خصوصی جهت تکمیل، این طرح با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد .
وی با اشاره به پیگیری‌های مکرر با دعوت از مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۵ گفت: مقرر شد تا نیمه‌های سال ۹۷ با اختصاص بودجه به این مرکز کار ساخت آن به اتمام برسد.
انتهای پیام// ه. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات گل و گیاه این استان در طی سال‌های آتی گفت: میزان صادرات گل و گیاه مازندران به اندازه ۱۰ درصد تولیدات استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، الیاس لاریجانی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران یکی از بخش‌های زنجیره ارزش در این استان را با توجه به ظرفیت مازندران در تولید برگ شاخه بریده و گیاهان زینتی دانست و اظهار کرد: این تولیدات استان در سطح کشور به همین سبب بالاترین میزان تولید را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت این استان و برگزاری نمایشگاه‌ها و نیز ایجاد انگیزه در میان تولیدکنندگان، امیدواریم در سال‌های آتی میزان صادرات گل و گیاه مازندران بیش از ۲۰ درصد رشد می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران میزان صادرات گل و گیاه این استان را به اندازه ۱۰ درصد تولیدات مازندران دانست و گفت: هم‌اکنون در این استان شش‌هزار بهره‌بردار در سطح ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان در بخش تولید گل و گیاه مشغول به فعالیت هستند.

لاریجانی ادامه داد: میزان تولید گل و گیاه مازندران در سه بخش در مقام اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه صادرات گل و گیاه مازندران به کشورهای حاشیه خزر، کشور عراق و حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته میزان صادرات گل و گیاه مازندران و کشورهای هدف صادراتی این استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 748823

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده