Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  فرابورس ایران، در جریان بازار شاخص کل فرابورس نیز نزدیک به ۴ واحد رشد کرد تا آیفکس در ارتفاع ۱۰۳۰ واحدی بایستد.

در تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد خرید و فروش ۷۵ هزار ورقه تسه به ارزش ۵۶ میلیارد ریال بودیم.

تسه آبان ۹۶ در حالی بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در میان سایر اوراق تسهیلات مسکن تجربه کرد که تسه بهمن ۹۴ بیشترین درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دو نماد شیمیایی به نام‌های «مارون» و «زاگرس» و یک نماد از گروه فلزات اساسی به نام «میدکو» عمده بار مثبت بر شاخص کل را تا سطح حداکثر ۵ واحد رقم زدند. اگرچه در سمت مقابل نمادهای «شاوان»، «ذوب»، «شراز» و «شپاس» تا نزدیکی یک واحد تاثیر منفی بر این نماگر داشته و مانع از رشد بیشتر آن شدند.

نگاهی به مبادلات انجام شده در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس حاکی از آن است ۶۱ درصد از حجم و ۳۹ درصد از ارزش کل معاملات در فرابورس ایران در این دو بازار رقم خورده و به ترتیب دو نماد ذوب آهن و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در اختیار گرفتند.

نمادهای «کشرق»، «غشهداب» و «اوان» نیز در حالی تا حدود ۵ درصد رشد قیمت را تجربه کردند که نمادهای «کاسپین»، «تلیسه» و «شاوان» تا ۴ درصد افت قیمت را متحمل شدند.

سهامداران بازار پایه در روز چهارشنبه (۸ آذر) میزبان معامله بیش از ۱۶۴ میلیون سهم به ارزش حدود ۲۲۶ میلیارد ریال قرار گرفتند. در این بازار نماد معاملاتی شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین در تابلو «ج» گشایش شد.

در آخرین روز معاملات هفته گذشته همچنین در جریان بازار نماد معاملاتی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه حافظ پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام بازگشایی شدند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاران اقدام به مبادله بیش از ۶۳۵ هزار ورقه به ارزش بیش از ۵۸۴ میلیارد ریال کردند و اسناد خزانه اسلامی در نماد «سخاب۴» بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در اختیار گرفت.

در تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد خرید و فروش ۷۵ هزار ورقه تسه به ارزش ۵۶ میلیارد ریال بودیم.

تسه آبان ۹۶ در حالی بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در میان سایر اوراق تسهیلات مسکن تجربه کرد که تسه بهمن ۹۴ بیشترین درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند.  

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) با کاهش 3 هزار و 902 واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحد ایستاد.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس