Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری این نمایشگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 13 مجسمه و چیدمان با موضوع آزاد و با استفاده از خلاقیت فردی هنرمندان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
سمیه محسنی نجف آباد افزود: مینا جلالی فراهانی، شیدا فلاحی، ال ناز چراغی، المیرا ناسوتی، رنا عباسعلی پور، پریا حسین قلی زاده، مهدیه حسین زاده، شقایق ملک نیا، سمیه محسنی نجف آباد، امید برجسته، یاسر قادر و محمد شیری سقای هنرمندانی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هنر در 'نقاشی' خلاصه نمی شود، اضافه کرد: آشنا کردن اقشار مختلف جامعه با هنر چیدمان یکی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد هنری است.
وی گردهم آیی هنرجویان و نقاشان مجرب را از ویژگی های این نمایشگاه برشمرد و گفت: هنرمندان با استفاده از معمولی ترین مواد اولیه مهم ترین مفاهیم هنری، تجربه های فردی و واقعیت های جامعه خود را به صورت خلاقانه در معرض دید عموم قرار داده اند.
محسنی با اشاره به اینکه برخی تصور می کنند هنرمند فارغ از دغدغه فکری است، ادامه داد: هنرمندان از لذت های خود چشم پوشی کرده و وقت خود را برای خلق آثاری که بیانگر درد نهفته در جامعه است صرف می کنند.
مسئول برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: مسئولان در مبلمان شهری به چیدمان حرفه ای و خلاقانه توجه کافی ندارند و از آثار کپی برداری شده بیشتر استقبال می کنند.
محسنی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی مسئولان با خلاقیت و اصالت فکری هنرمندان منطقه است، افزود: نبود سواد هنری مسئولان مانع اصلی استفاده از ظرفیت های اهالی هنر در زیباسازی شهری است.
به گزارش ایرنا هنر چیدمان استفاده کردن از عناصر مختلف برای بیان تجربه هنرمند از فضایی مشخص است؛ مواد به کار رفته در این نوع هنر طیف گسترده‌ای از عناصر، مواد طبیعی و روزمره تا رسانه هایی از قبیل ویدئو، صدا و کامپیوتر را در بر می‌گیرد.
هنر چیدمان لزوما در گالری های هنری اجرا نمی شود، بلکه قابلیت اجرا در هر فضای عمومی یا شخصی را دارد؛ سبک های استفاده شده در هنر چیدمان از انتزاعی تا روایی و از سیاسی تا نظری را دربر می گیرد.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از 8 تا 18 آذر از ساعت 10 تا 13 و از ساعت 17 تا 20 به نشانی ارومیه، خیابان امینی جنب استانداری، نگارخانه حوزه هنری برای بازدید علاقه مندان دایر است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن

تعداد بازدید : 15 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • ببینید | چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران