Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:16:04 GMT

هشتادمین سالگرد شهادت شهید مدرس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۰۸۳۶

هشتادمین سالگرد شهادت شهید مدرس برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد شهادت شهید آیت‌الله مدرس(ره) در جوار بارگاه این عالم ربانی در کاشمر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز، علی سپهریان مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) اظهار داشت: این مراسم ساعت 10 صبح با حضور حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام و‌المسلمین پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم از کتاب«اندیشه‌های اقتصادی شهید آیت الله مدرس (ره)» رونمایی خواهد شد و فاز دوم کتابخانه شهید مدرس(ره) نیز افتتاح می‌شود.

سپهریان با اشاره به برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه کشوری در صبح روز شهادت شهید آیت الله مدرس(ره) عنوان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مدیر‌عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) ادامه داد: قرائت دعای پر فیض ندبه توسط رضا نبوی، مداح برجسته کشوری انجام می‌شود که این مراسم به طور زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

سپهریان اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه توسط حجت‌الاسلام و‌المسلمین طباطبائی امام جمعه شهر کاشمر در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) را از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر عنوان کرد.

وی با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» از زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) افزود: این برنامه با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین پناهیان، حاج احمد نیکبختیان، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) اجرا خواهد شد و به طور زنده ساعت 15:30 تا 17 از شبکه‌های پنج سیما و خراسان رضوی پخش می‌شود.

سپهریان ادامه داد: در راستای تبیین شخصیت شهید آیت الله مدرس(ره) برای جوانان برنامه‌های مختلف از جمله گفتمان‌های دینی پیرامون اندیشه‌های شهید مدرس(ره) در مدارس سطح کاشمر در حال برگزاری است و مسابقه اینترنتی«اسوه فقاهت و سیاست؛ شهید آیت الله مدرس(ره)» و محفل ادبی شب شعر «آقای شهید» با حضور شاعران برجسته کشوری و با همکاری موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش پیاده‌روی با حضور ورزشکاران ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی، غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به‌ویژه شهید آیت‌الله مدرس (ره) و محفل انس با قرآن کریم را از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای معرفی شخصیت، جایگاه و اندیشه‌های این عالم مبارز برشمرد.

انتهای پیام/

 

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد