Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جشنواره گاوآمیخته سیمنتال یا دو رگه در شهرستان دیواندره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان رییس سازمان جهاد کشاوزی کردستان گفت :در این جشنواره از میان 92 راس  گاو آمیخته سیمنتال(دورگه) براساس رای  هیئت داوران و ارزیابی تیپ و خلوص ژنتیکی در دو رده سنی یک شکم و دو شکم 6 راس به جشنواره راه یافتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاو آمیخته سیمنتال نژادی از گاو دورگه است که قابلیت ماندگاری بیشتری در گله، مقاومت بیشتردر برابر بیماریهای عفونی ومتابولیکی، توانایی تولید شیر وگوشت بیشتر وسازگاری با آب وهوای منطقه از جمله ویژگیهای این گاو است.

جعفری در ادامه به ظرفیت های دامداری در استان کردستان اشاره کرد و گفت: سالانه حدود 850 هزار تن شیر از استان کردستان به سایر نقاط کشور صادر میشود

 وی همچنین از تخصیص اعتبار برای اشتغال پا یدار در روستاها خبر داد و افزود: سهم استان کردستان از این اعتبارات 140 میلیارد تومان است که با بهره کم به روستاییان پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن