Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اين بازيکن اکنون هيچ انگيزه‌اي براي خداحافظي ندارد و منتظر است تکليفش با باشگاه استقلال روشن شود.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، با اينکه مجتبي جباري از باشگاه استقلال شکايت کرده و کميته تعيين وضعيت هم اعلام کرده که اين بازيکن خواهان دريافت مطالبات خود شده است اما اين بازيکن دوست دارد به استقلال بازگردد و لااقل تا پايان اين فصل بازي کند و بعد کفش‌ها را بياويزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباري اکنون هيچ انگيزه‌اي براي خداحافظي ندارد و منتظر است تکليفش با باشگاه استقلال روشن شود.
بخشي از ناراحتي مجتبي جباري از اين نشات مي‌گيرد که مسوولان باشگاه استقلال با وجود چراغ سبزي که وينفريد شفر براي نشست مشترک با او نشان داده، هيچ اقدامي نکرده‌اند. ظاهرا در باشگاه استقلال هستند افرادي که تمايلي به رودررو شدن جباري و شفر ندارند و مي‌خواهند اين بازيکن در مسير جدايي از استقلال قرار گيرد. شايد هم دوست دارند جباري به تقابل با استقلال بپردازد. نظير همين شکايتي که شايد تصوير نامناسبي از اين بازيکن در اذهان عمومي بسازد.
وينفرد شفر در مصاحبه‌اي که هفته پيش داشت صراحتا به علاقه خود براي برگزاري نشست رودررو با مجتبي جباري اشاره کرد. در آن گفت و گو سرمربي استقلال بدون موضع‌گيري خاصي به تمجيد از مجتبي جباري پرداخت و گفت:
«تا به امروز شانس ديدن جباري را نداشتم. مجتبي بازيکن بزرگي است که جايگاهي ويژه ميان هواداران دارد. درباره آينده او مشتاقم که رودررو صحبت کنيم. دوست دارم بنشينيم و درباره جباري تصميمي بگيريم که هم به سود او باشد، هم باشگاه و هم هواداراني که به اين بازيکن علاقه دارند. جباري بازيکن بزرگي است.»
اين مصاحبه را مجتبي جباري هم خوانده بود تا پي به علايق قلبي مرد آلماني ببرد اما تا به امروز مسوولان باشگاه استقلال در راستاي برگزاري نشست ميان دو طرف هيچ اقدامي نکرده‌اند. در واقع هم وينفريد شفر منتظر است و هم جباري که از قطر بازگشته و حتي در برخي کلاس‌هاي دانش‌افزايي مربيگري هم شرکت کرده است و فقط به تمرين‌هاي اختصاصي مي‌پردازد.
شماره هشت علاقه دارد اين فصل را هم براي استقلال بازي کند اما ظاهرا تصميم‌گيران در باشگاه استقلال ميل آنچناني به بازگشت اين بازيکن از خود نشان نمي‌دهند. در اين ميان شکايتي که جباري از باشگاه استقلال کرده و خواهان دريافت مطالباتش شده، ممکن است فاصله‌ها ميان دو طرف را بيشتر کند و کار به نقطه‌اي برسد که هيچ نشستي ميان او و سرمربي استقلال براي بازگشت انجام نشود. ادامه اين رويه حتي ممکن است جباري را از استقلال دورتر کند که اين وضعيت باعث خواهد شد شماره 8 استقلال براي دريافت مطالبات خود مصرانه‌تر پيگير باشد. اکنون با شکايت جباري عليه استقلال فضا طوري تصوير شده که احتمالا اين بازيکن ميلي به بازگشت ندارد اما صحبت‌هايي که با جباري داشتيم چيز ديگري را نشان مي‌دهد. او عميقا براي بازگشت علاقه‌مند است و دوست دارد شرايطي ايجاد شود تا دوباره براي استقلال بازي کند.
شايد اگر مسوولان باشگاه استقلال صراحتا درباره آينده کاري جباري در استقلال اظهار نظر مي‌کردند تکليف اين بازيکن مشخص مي‌شد اما مسوولان باشگاه سياست سکوت در پيش گرفته‌اند و حتي بعد از چراغ سبز شفر نيز حاضر به برگزاري نشست مشترک ميان اين بازيکن و سرمربي استقلال نشده‌اند که اين رويه نشان‌دهنده بي‌ميلي‌هاي برخي مسوولان باشگاه استقلال به بازگشت جباري است. شايد اگر اين رفتارها نبود مجتبي هم پس از مصدوميت روانه کميته انضباطي نمي‌شد و شکايتي را مطرح نمي‌کرد. بدون شک جباري اگر مي‌دانست که ميل به بازگشت او وجود دارد رفتار ديگري انجام مي‌داد اما مديران باشگاه استقلال بدون ملاحظه‌کاري عليه اين بازيکن حرف‌هايي هم زده‌اند که شکاف ميان آنها را وسعت بخشيده است.
چرا باشگاه استقلال دستمزد جباري را نمي‌دهد؟
مديرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌اي گفته بود که دستمزد جباري بازي به بازي پرداخت مي‌شود و ما قراردادي مشروط با اين بازيکن منعقد کرده‌ايم. اگر حرف‌هاي افتخاري صحت داشته باشد شکايت جباري به جايي نخواهد رسيد اما اگر قرارداد با اين بازيکن هم مانند ديگر بازيکنان منعقد شده باشد بي شک باشگاه استقلال مکلف به پرداخت دستمزد بازيکنش مي‌شود. اينکه با جباري چطور قرارداد منعقد شده البته مساله اصلي نيست. باشگاه استقلال هر طور با جباري قرارداد بسته بايد طبق آن دستمزد بازيکنش را پرداخت کند تا کار به شکايت نکشد. بدون شک اگر همان رويه‌اي که در مقابل بازيکنان سابق استقلال پيش گرفته شده در مقابل جباري هم تکرار شود، اين بازيکن هم متوسل به کنفدراسيون فوتبال آسيا و حتي فيفا خواهد شد و آنگاه شکايت تازه‌اي عليه باشگاه استقلال به جريان خواهد افتاد که دردسرهاي مالي اين باشگاه را بيشتر خواهد کرد.
زمزمه معاوضه جباري
در باشگاه استقلال در اين ميان زمزمه‌هايي هم مبني بر معاوضه جباري در نيم فصل به گوش مي‌رسد که بسيار قابل توجه است. آنهايي که خصوصيات رفتاري جباري را مي‌شناسند بايد بدانند که اين بازيکن هرگز تن به چنين پيشنهادي نخواهد داد. جباري حتي در واکنش به احتمال حضورش در تيم گسترش فولاد تبريز صراحتا گفته بود علاقه‌اي براي ترک استقلال ندارد و دوست دارد در اين تيم بماند اما برخي در باشگاه استقلال سناريوي تازه‌اي نوشته‌اند و قصد دارند اين بازيکن را معاوضه کنند که بعيد است موفق به انجام چنين کاري شوند.
ايران ورزشي
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟