Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی وست بروم قصد دارد تا سبک بازی این تیم را تغییر دهد.

طرفداری- آلن پاردیو پس از روی کار آمدن به عنوان سرمربی جدید باشگاه وست برومویچ، مصاحبه ای با اسکای داشته و در آن از لزوم به نتیجه گرایی در ابتدای حضورش در این تیم گفته و البته نیاز به ارائه فوتبالی تماشاگر پسند در ادامه راه را نیز، انکار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 56 ساله که حالا سرمربی تیم هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر است، چنین گفته:

این موضوع حکم شمشیر دو لبه را دارد. اول این که توی کسی است که احترام بالایی برای او قائل هستم و در لیگ برتر نتیجه گرفته است و شکی در این باره وجود ندارد ولی من به روش او پیش نخواهم رفت. آمار ما طی هفت فصل گذشته چندان تفاوت نداشته است ولی تیم من زمانی خوب بازی می کند که پا پیش می گذارد و تلاش می کند تا حمله نماید و گاهی کاملا شجاع می شود. شاید روش من کمی متفاوت و خطرناک تر باشد و بازیکنانی که در زمین به کار می گیرم هم فرق کند ولی امیدوارم که سرگرمی هم وجود داشته باشد. اما در وهله نخست امتیازات مهم هستند و باید برنده بازی ها شد.

پاردیو انتظار ندارد که از همان بازی نخست که روز شنبه برابر کریستال پالاس باشد، طرفداران وست بروم شیفته او شوند.

البته که به کسب حمایت آن ها هم نیاز دارم. تصور من این گونه نیست که به محض ورود به باشگاهی، طرفداران نام تان را فریاد بزنند، بلکه باید حمایت شان را جلب کرد. من این حمایت را در وست هم کسب کردم. در نیوکاسل هم به دست آوردم و متاسفانه در اواخر دوران حضورم در آنجا از دست دادم. این حمایت را در کریستال پالاس هم کسب کردم. باید این حمایت را در مستطیل سبز کسب کرد. این ها دغدغه خاطری برای من نیستند. اگر روز شنبه ورزشگاه سکوت کند نیز، پذیرای آن هستم. باید با خوب بازی کردن و برنده شدن در بازی ها، طرفداران را با خود همراه کنم و اگر میسر شود، جمعی از طرفداران مان را با شادی به خانه های شان بفرستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد