Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی بهمئی با تایید خبر قتل دانش آموز 14 ساله در این شهرستان، خرده فرهنگ های اشتباه را عامل این قتل عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای ماغر؛ علی کرم صدیقی فر، بخشدار مرکزی بهمئی ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری، خبر قتل دانش آموز 14 ساله در بهمئی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود:ساعات پایانی شب گذشته در یک مراسم جشن عروسی در شهرک سیاه شیر از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی بر اثر بی دقتی و تیراندازی سهوی، کودک 14 ساله مورد اصابت اسلحه ساچمه زنی قرار گرفت و در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه عامل تیر اندازی و کودک مقتول هر دو از یک خانواده و از طایفه شاه حسینی بهمئی هستند، گفت:این مصیبت را به خانواده مقتول و طایفه شاه حسینی و جامعه دانش آموزی شهرستان تسلیت می گویم.

بخشدار مرکزی بهمئی خاطرنشان کرد: متاسفانه از ابتدای شکل گیری شهرستان بهمئی تاکنون، بارها نشست های متعددی با حضور ریش سفیدان و متنفذین در قالب شورای فرهنگ عمومی و نشت های هم اندیشی برای اصلاح خرده فرهنگ های اشتباه در سطح شهرستان داشتیم اما همچنان شاهد بکارگیری اسلحه در برخی از مراسمات بهمئی هستیم.

صدیقی فر با اظهار نگرانی از وقوع این حادثه، خطاب به مردم بهمئی گفت:از مردم فهیم، شهید پرور و ولایتمدار بهمئی عاجزانه تقاضا دارم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ، خانمان سوز و خطرساز از تیر اندازی در مراسمات خودداری کنند.

وی در پایان از مسئولان شوراهای تامین و فرهنگ عمومی و نهادهای امنیتی شهرستان بهمئی خواست، برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی، مصوبه ای تنظیم و اجرایی کنند که به موجب آن تیراندازی در مراسمات جشن و عزا در سطح شهرستان ممنوع و با متخلفین از این مصوبه برخود قاطع شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس