Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده انتظامي خوزستان از دستگيري اعضاي يک باند زورگير که با استفاده از يک دستگاه خودروي پرايد در آبادان مرتکب جرم مي‌شدند، خبر داد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، فرمانده انتظامي خوزستان از دستگيري اعضاي يک باند زورگير که با استفاده از يک دستگاه خودروي پرايد در آبادان مرتکب جرم مي‌شدند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار حيدر عباس‌زاده در گفت‌وگويي، اظهار کرد: اين باند مسافرکش‌نما با استفاده از يک دستگاه خودروي پرايد شيشه دودي در آبادان و شهرهاي اطراف، زنان و دختران را هدف زورگيري‌هايشان قرار مي‌دادند. با تلاش نيروي انتظامي، اعضاي اين باند هفته گذشته دستگير شدند.
وي افزود: زورگيران اين باند سه الي چهار نفر بودند که پس از دستگيري به جرم‌ خود اعتراف کرده‌اند.
فرمانده انتظامي خوزستان با اشاره به مطالب منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر پيدا شدن جسد سه زن و ناپديد شدن چند زن و دختر در آبادان گفت: در اين زورگيري‌ها، هيچ زني به قتل نرسيده و ناپديد نشده است.
عباس‌زاده تصريح کرد: در اين زورگيري‌ها که با خودروي پرايد سفيد رنگ و شيشه دودي انجام مي‌شد، تنها طلا و پول‌هاي طعمه‌ها سرقت مي‌شد.
بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت