Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا و با ارائه گزیده ای از نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ اظهارکرد: شهرستان شادگان با ۳۷درصد ضریب شهرنشینی بعد از اندیکا کمترین جمعیت شهری در سطح استان را دارد.

معاون فرماندار شادگان افزود: در بین شهرستان های استان بندر ماهشهر با ۹۲/۷ درصد، اهواز ۹۲/۵ درصد و مسجدسلیمان ۸۹/۶درصد دارای بالاترین ضریب شهرنشینی و شهرستان های حمیدیه با ۴۱درصد، شادگان ۳۷درصد و اندیکا ۸/۶درصد دارای کمترین میزان شهرنشینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: استان خوزستان با ۷۵/۵درصد ضریب شهرنشینی در رده هشتم بین استان های کشور از لحاظ شهرنشینی قرار گرفته و بیشترین ضریب شهرنشینی در کشور با بیش از ۹۵درصد مربوط به استان قم می‌باشد.

آلبوغبیش خاطر نشان ساخت: براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ شهرستان شادگان با ۴۴ درصد بعد از مسجدسلیمان بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی در جمعیت ده ساله و بیشتر را به خود اختصاص داده است.

معاون فرماندار شادگان افزود: در بین شهرستان های استان شهرستان مسجدسلیمان با ۴۶/۳ درصد بیشترین و شهرستان هفتگل با ۳۸/۷درصد کمترین نرخ مشارکت اقتصادی در جمعیت ده ساله و بیشتر را دارا هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارندگی بامداد امروز (پنجشنبه) تاکنون در استان، با ۳۰ میلی‌متر در شهرستان بستک ثبت شده است.

سعید رنجبر امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) گفت: جزیره لاوان با ۲۹.۸ دهم میلی‌متر، پارسیان با ۲۵.۲ دهم میلی‌متر، جزیره کیش با ۱۸.۲ دهم میلی‌متر و حاجی‌آباد ۱۸ میلی‌متر بعد از شهرستان بستک بیشترین بارندگی را داشته‌اند.

رنجبر بیان کرد: همچنین در بندرخمیر تا این لحظه ۱۶.۵ دهم میلی‌متر، جزیره قشم ۱۶.۳ دهم میلی‌متر، جزیره سیری ۹.۵ دهم میلی‌متر، شهر جدید علوی ۵.۷ میلی‌متر، بندرعباس نیز ۳ میلی‌متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد، اظهار کرد: بیشتر بارش‌های سامانه جدید در مناطق غربی، جزایر خلیج‌فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | بیشترین تا کمترین نرخ جریمه‌ های رانندگی
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت