Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:58:53 GMT

رشد 16 رصدی کشف مشروب در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۳۶۸۳

رشد 16 رصدی کشف مشروب در استان مرکزی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت:  334 هزار و 308 بطری و قوطی مشروبات الکلی در کردستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، رضا میرزایی امروز پنج شنبه(9 آذر) در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، به ارائه آمار کشفیات کالاهای قاچاق در کردستان در 8 ماهه نخست سال پرداخت و اظهار کرد: در این مدت 57 میلیون و 921 هزار و 440 نخ سیگار کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان عنوان کرد: 4 میلیون و 984 هزار و 295 قلم وسایل آرایشی- بهداشتی کشف شده که نسبت به 8 ماهه سال گذشته، 369 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: 3 میلیون و 90 هزار و 946 قلم دارو نیز در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

میرزایی ادامه داد: کشف موبایل در این مدت 5 درصد، سوخت 25 درصد، تجهیزات دریافت ماهواره یک درصد، احشام 20 درصد لوازم یدکی 97 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی همچنین از کاهش کشفیات محصولات برنج، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی و چای و پارچه خبر داد و گفت: تعداد پرونده های متشکله نیز 3 هزار و 920 فقره بوده که نسبت به سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطرنشان کرد: 2 هزار و 152 نفر متهم نیز طی این 8 ماه دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته 27 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به متلاشی شدن 41 باند قاچاق کالا در کردستان طی 8 ماهه سال جاری، از افزایش 13 درصدی آن خبر داد.

میرزایی یادآور شد: طی 8 ماهه سال جاری 37 کیلوگرم طلای خارجی قاچاق توسط مرزبانی و اداره کل اطلاعات استان کردستان به مبلغ 55 میلیارد ریال کشف شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور