Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جم گفت:در چند روز گذشته در شهر و کوچه و خیابان احساس کردم هواداران پرسپولیس از دست من ناراحت شده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت گفت: «قبل از صحبت در مورد بازی فردا می‌خواهم درباره بازی با پرسپولیس صحبت کنم و انتظار دارم همه صحبت‌هایم منعکس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته در شهر و کوچه و خیابان احساس کردم هواداران پرسپولیس از دست من ناراحت شده‌اند.»

وی افزود: «هواداران پرسپولیس ناراحت بودند که فروزان قبلاً استقلالی بوده و چرا به او اجازه دادیم از دروازه پشت پنالتی قرار بگیرد و اگر ضربه او گل شود خیلی برای آنها سنگین تمام خواهد شد. من این مسئله را بازگو می‌کنم که چرا این تصمیم را گرفتم. قبل از بازی اصلاً فکر ضربه پنالتی و اینکه فروزان چنین درخواستی بدهد را نکرده بودم. در همان لحظه آن اتفاق افتاد و من در آن مقطع خودم را مربی پارس و فروزان را بازیکن این تیم می‌دیدم. او اعتمادبه‌نفس بالایی داشت و آمد در خواست زدن پنالتی را کرد. برای موفقیت و حلال بودن پولم چون دیدم اعتمادبه‌نفس بالایی دارد گفتم پنالتی بزند. هواداران پرسپولیس خیلی رنجیده شدند و اشتباه کردم که با تصمیمم باعث ناراحتی هواداران تیم مقابل شدم که این تیم پرسپولیس تیم محبوب خودم بود. شاید یک روز دیگر مقابل تیم‌های دیگر این اتفاق بیفتد که تصمیم دیگری خواهم گرفت. هیچ‌وقت یک گلر را برای پنالتی انتخاب نمی‌کنم خصوصاً تیمی که بین آنها رقابت وجود دارد. اگر هواداران پرسپولیس ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم. از هواداران پارس هم هفته قبل به خاطر نتیجه نگرفتن عذرخواهی می‌کنم هرچه داریم از هواداران است. وقتی فهمیدم آنها ناراحت شده‌اند عذرخواهی کردم من فقط نیتم موفقیت تیمم بود و نیت دیگری ندارم. »

سرمربی تیم پارس جنوبی در ادامه افزود: «می‌دانیم بازی با نفت اهمیت بالایی دارد. تیم بسیار خوبی است کادر فنی و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. با توجه به اینکه امتیازهایی را از دست دادیم باید انتحاری بازی کنیم. به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کنیم. بچه‌ها و بازیکنان تیم با انگیزه و مصمم تمرین کردند تا با روحیه خوبی مقابل نفت قرار بگیرند. امیدوارم ۳ امتیاز را کسب کنیم.»

وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد اینکهه بعضی از کارشناسان معتقدند تیم پارس جنوبی جم در سراشیبی قرار گرفته است، اظهار داشت: «مطمئن باشید نتایجی که کسب کردیم شانسی نبوده، ما زمانی باید نگران باشیم که خوب بازی نکنیم یا انسجام لازم را نداشته باشیم. در بازی با فولاد خوزستان و همچنین پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کردیم اما بدشانس بودیم.»

تارتار در ادامه در خصوص اینکه محسن فروزان مصاحبه کرده که من همیشه در تمرینات پنالتی می‌زنم نیز تأکید کرد: «جالب است که بدانیم به خاطر شرایط نابسامانی که زمین تمرین ما داشت این هفته پنالتی نزدیم. در هفته‌های گذشته سعی می‌کردیم تمرین پنالتی انجام دهیم. فروزان هم جزو نفراتی بود که با انگیزه پنالتی می‌زد اما به او گفته بودند که ۳-۲ گل از تیمی جلو باشیم حتماً پنالتی خواهی زد. »

سرمربی تیم پارس جنوبی در پایان در خصوص اینکه اگر مقابل نفت انتحاری بازی کنید ممکن است نتیجه لازم را کسب کنید یا خیر، اظهار داشت: «جلوی پرسپولیس و فولاد انتحاری بازی نکردیم به هر حال هیچ امتیازی در این دو هفته کسب نکردیم و باید برای ۳ امتیاز تلاش کنیم تا ۳ امتیاز را در بازی مقابل نفت کسب کنیم. می‌دانم همه بازیکنان به دنبال این هستند که با انگیزه به میدان بروند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار می‌باشد و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

هواداران میهمان حق ورود به ورزشگاه از سمت جایگاه هواداران نساجی را ندارند و به دلیل اینکه دو جایگاه از هم جدا هستند و ارتباطی ندارند، در صورت مشاهده به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهند شد.

در صورت پرتاب اشیاء به داخل زمین، فرد خاطی بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل خواهد شد.

برای هواداران نساجی دو ورودی تعبیه شده، یک درب از سمت کنار زورخانه و دیگری درب ورودی اصلی می‌باشد.

پرسپولیس با هواپیما در ساری

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شدند تا به ساری بیایند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده، اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است