Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:21:04 GMT

قلعه‌نويي: هدف اول ما گل نخوردن است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۴۳۷۳

قلعه‌نويي: هدف اول ما گل نخوردن است

خبرگزاري آريا - سرمربي ذوب آهن از آمادگي بالاي شاگردانش براي تقابل با پرسپوليس در هفته چهاردهم ليگ برتر خبر داد و نويد يک بازي جذاب و ديدني از سوي دو تيم را داد.
به گزارش "ورزش سه"، امير قلعه نويي که بار ديگر روبروي برانکو ايوانکوويچ و تيمش قرار خواهد گرفت اميدوار است بتواند در هفته چهاردهم يک پيروزي بزرگ را به نام ذوبي‌ها کند و صدرنشين را در آزادي متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با حضور در نشست خبري پيش از ديدار برابر پرسپوليس به سوالات خبرنگاران در خصوص اين ديدار پاسخ داد و اظهار کرد: بازي‌هاي پرسپوليس و ذوب آهن هميشه خوب بوده است. امسال مسئوليت تيم بر عهده من است اما در سال‌هاي گذشته و در بازي دوم، ديدار دو تيم 3 بر 3 شده است. اميدوارم بازي خوب باشد و مردم از ديدن بازي لذت ببرند. طبيعتا پرسپوليس يک وضعيت خوب و آرماني دارد که اين هم به خاطر برانکو و هواداران و ساختار خوب تيم است. ما هم ذوب‌آهن هستيم. هدف اول ما گل نخوردن است و بعد به دنبال گلزني هستيم. اعتقادم اين است که جاي ما در جدول بالاتر از اين‌ها است. ما بدشانس هستيم که توپ‌هاي‌مان گل نمي‌شود و کم شانس هستيم که توپ‌ها راحت وارد دروازه ما مي‌شوند.
او با اشاره به تلاش برخي از تيم‌ها براي جذب بازيکنان ذوب‌آهن گفت: متاسفانه دو، سه ماه است که فهميديم با سه بازيکن ما صحبت شده و آنها تمرکز لازم را نداشتند. نمي‌گويم کم کاري شده چون بازيکنان ما با شخصيت هستند. اين اتفاق باعث شده تمرکز لازم را نداشته باشند. فوتبال تمام مي‌شود اما اين رفتارها درست نيست. بعد از بازي با فولاد با بازيکنانم صحبت کردم که موضوع را گفتند.
او گفت: اميدوارم بازي خوبي شود و بتوانيم تمام قابليت‌هاي خودمان را نشان دهيم و از قدرت تيم يعني گلزني استفاده کنيم. خوشحالم که دوست خوبم يعني آقاي برانکو را مي‌بينيم. او را دوست دارند.
او درباره تقابل با برانکو و جذابيت بازي‌هاي اين دو مربي گفت: در بازي برگشت فصل قبل سه گل خورديم اما خوب بازي کرديم. اعتقادم بازي هجومي است. در همان بازي بيرانوند موقعيت‌هاي خوبي را گرفت.
قلعه نويي با امتناع از تشريح تلاش تيم‌ها براي جذب بازيکنان تيمش گفت: موضوع را زياد باز نکنيم چون دو هفته به نيم فصل باقي مانده است. بعد از بازي با فولاد با بازيکنان صحبت کردم که گفتند با آنها تماس گرفته‌اند.
او درباره تماس برخي از بازيکنان تراکتورسازي در ابتداي فصل براي پيوستن به ذوب آهن گفت: وقتي از تراکتورسازي جدا شدم، سه، چهار بازيکن از اين تيم جدا شدند. گفتم تمام سال‌هاي حضورتان در تراکتورسازي يک طرف، امسال بمانيد و براي تيمتان تاريخ ساز شويد. من هم بيانيه دادم و گفتم به خاطر شرايط تراکتورسازي از اين تيم بازيکن نمي‌گيريم.
قلعه نويي درباره نتايج ضعيف تيمش در بازي‌هاي اخير گفت: قبول دارم. شما فوتبال روز دنيا را ببيند. وقتي مسي را از بارسلونا بگيريد، يا نيمار را که از بارسلونا گرفتند، اين تيم افت کرد. وقتي سه بازيکن تيم شرايط ايده‌آل نداشته باشند، تيم ضربه مي‌خورد. فردا دو هدف را دنبال مي‌کنيم و فکر مي‌کنم با دستان پر تهران را ترک کنيم.
سرمربي ذوب آهن درباره انتقاد مربيان از تلاش ساير تيم‌ها براي گرفتن بازيکنان تيمي گفت: ما بعد از بازي با فولاد اين موضوع را فهميديم. اگر باشگاه را در جريان مي‌گذاشتند اشکال ندارد. شايعات وجود داشت اما ما توجه نمي‌کرديم. نيم فصل را براي اين گذاشتند که تيم ها نقاط ضعف خود را برطرف کنند. ما هم بعد از بازي تيم‌مان را تقويت مي‌کنيم. اين کار راهي دارد. وقتي عاليشاه و نوراللهي مي‌خواستند بيايند تراکتورسازي، همه موضوع را مي‌دانستند.
قلعه نويي درباره مصاف تيمش با تيمي از هند در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا گفت: ليگ هند سرمايه گذاري عظيمي انجام داده و بازيکنان بزرگي به هند رفتند. ژاپن و قطر اين کار را انجام دادند. هند پشتوانه جمعيتي هم دارد. يک گلايه از فدراسيون دارم. من چندين مصاحبه از ايران و ايراني انجام دادم و 5000 دلار جريمه شدم. رييس فدراسيون و دبيرکل از من حمايت نکرد. چطور بعد از دو سال مي‌گويند حرف امير قلعه نويي درست است. هيچ کسي از حمايت من از ايران، استقبال نکرد. البته وظيفه من بود از ايران حمايت کنم. چون مردم بزرگي داريم و جزو امن‌ترين کشورهاي دنيا هستيم. الان آقاي تاج مصاحبه کرده و گفته اگر اين طور شود از ليگ قهرمانان آسيا کنار مي‌رويم. چطور امير قلعه نويي اين حرف را زد، از من حمايت نکردند.
او دربار اين که جانشين خوبي براي وحيد محمدزاده خواهند داشت، گفت: ما در بازي قبل هم بدون او بازي کرديم. وحيد يک بازيکن چپ پاي کلاسيک است. برنامه ريزي و سياست ما اين جاي جدول نبود. وقتي به ايده‌آل‌ها نمي‌رسيد ايرادهايي وجود دارد. بايد آسيب شناسي کنيم و مشکلات را حل کنيم. ما به پنج بازيکن نياز داريم. اگر مي‌خواهيم حضور خوبي در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم، نياز به پنج بازيکن داريم که به افکار تاکتيکي ما بخورند.
قلعه نويي درباره تماس سپاهان با او براي نيم فصل دوم گفت: اين شايعه را براي اولين اين جا مي‌شنوم. ذوب آهن و سپاهان به معناي واقعي باشگاه هستند. شايد از نظر فني جايگاه خوبي نداشته باشيم اما از نظر آرامش خيلي خوب است. در آن سال‌ها هم در سپاهان شرايط خوبي داشتم. من از آقاي طاهري و نيکفر تشکر مي‌کنم که هفته گذشته طلب من را دادند. البته بايد قبلا مي‌دادند اما همين که الان دادند، تشکر مي‌کنم. از من خواستند تخفيف بدهم. بخشي از قراردادم را هم صرف امور خيريه کرديم که آقاي طاهري در جريان است. من با کرانچار دوست هستم و روز تولدم با من تماس گرفت و تبريک گفت. او انسان بزرگي است. سپاهان تيم و باشگاه خوبي است و هواداران خوبي دارد. با همه وجودم دوست دارم در ذوب آهن باشم و اين تيم را به جايگاه خوبي برسانم.
او درباره تيم ملي و قرعه کشي جام جهاني گفت: تيم ملي خيلي خوب است. وقتي از روسيه پيش مي‌افتيم و در دقايق پاياني گل مساوي را مي‌خوريم نشان مي‌دهد تيم ملي خوب است. يک بحث هم تعريف من از آقاي ساکت است. من دو سال خوب را با او تجربه کردم. يک بحث ديگر هم انتقادهاي علي کريمي است. او فردي نيست که دنبال تيم باشد. اگر انتقاد مي‌کند به خاطر دلسوزي خودش است. گفتار انتقادي بايد طوري باشد که مخاطب بپذيرد. شايد نوع گفتار را مخاطب نپذيرد. وظيفه تاج اين است که به حرف‌هاي علي کريمي گوش بدهد. من را در ايران مي‌شناسند ولي در خارج از کشور نمي‌شناسند. علي کريمي، علي دايي و مهدي مهدوي کيا را در خارج از کشور مي‌شناسند و اين نشان مي‌دهد که انسان‌هاي بزرگي هستند.
او در پايان گفت: اميدوارم يک قرعه خوب نصيب ايران شود و با اين آمارهايي که داريم براي اولين بار به دور دوم جام جهاني صعود کنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران اظهار کرد: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

کد خبر 749508

دیگر خبرها

  • سم زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار !
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی