Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق توضیحات کی‌روش، او با دستور فدراسیون فوتبال با رسانه‌های فارسی زبان حاضر به گفت‌وگو نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (چهارشنبه) به مسکو رسید و در هتل کرون پلازا مستقر شد.

خبرنگاران ایرانی امروز درخواست مصاحبه از سرمربی تیم ملی داشتند که طبق توضیحات فیلیپه، مشاور رسانه‌ای و مدیر رسانه‌ای غیر رسمی تیم ملی او حاضر به مصاحبه با رسانه‌های ایرانی نشد، در حالی که با تمام رسانه‌های دنیا گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپه در این خصوص گفت: کی‌روش قدردان زحمات شما و حضورتان در اینجاست، اما طبق دستور فدراسیون فوتبال نمی‌تواند با رسانه‌هایی که صحبت او را به فارسی ترجمه می‌کنند صحبت کند. این دستور فدراسیون است تا برخی سوال‌ها و مباحث پیش نیاید. در این خصوص بهتر است از فدراسیون فوتبال سوال کنید.

محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص عدم پاسخگویی کارلوس کی‌روش به درخواست خبرنگاران ایرانی و اینکه آیا فدراسیون چنین دستوری داده است، اظهار داشت: این یک موضوع برای قبل بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون دستور داده او فقط با رسانه‌های فارسی زبان صحبت نکند، اظهار داشت: این یک موضوع برای قبل بوده و آن هم این نبود که فقط با رسانه‌های فارسی زبان صحبت نکند. اجازه بدهید دوباره باید با او صحبت کنیم.

به گزارش تسنیم، توضیحات شفاف مشاور رسانه‌ای کارلوس کی‌روش و صحبت‌های همراه با ابهام محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد فدراسیون در زاویه کی‌روش با رسانه‌های ایرانی بی‌تقصیر نیست.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»