Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سید فتاح حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های حزب اعتدال و توسعه استان برای پیروزی دکتر روحانی در انتخابات گفت: برخلاف نگرانی از احتمال کمرنگ بودن استقبال از رییس جمهور در سفر انتخاباتی اردیبهشت ماه امسال به استان، دست اندرکاران این حزب در استان برای تهییج مردم و حضورشان در سفر انتخاباتی به ثمر نشست و شاهد حضور طیف‌های مختلف مردم در سالن ۶هزار نفری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفر انتخاباتی دکتر روحانی به آذربایجان غربی و شهر ارومیه، نقطه عطفی در تاریخ انتخابات ایران بوده و آذربایجان در این سفر سرافراز شد.

وی با اشاره به وفاداری به استان آذربایجان‌غربی به عنوان استان اقوام و ادیان کشور خاطر نشان کرد: من فرزند آذربایجان، استان رنگین کمان اقوام و ادیان هستم و شاید از نگاه برخی مهاجری در این استان هستم ولی همواره به آذربایجان‌غربی وفادار خواهم ماند.

حسینی گفت: ما برای توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی نیاز به فضایی توام با آرامش، امنیت و وحدت قشرهای مختلف داریم و باید از افراطی گری دوری کنیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بخاطر بهبود فضای جامعه و دوری از تنش‌ها و کدورت‌ها در بین اعضای جریان، ۲ بار از دبیری حزب استعفا دادم که آخرین آن مهرماه نیز طی نامه ای به دکتر نوبخت دبیر کشوری حزب بود که با آن مخالفت شد.

وی اضافه کرد: حزب اعتدال و توسعه با توجه به جریان اعتدالی که دارد، بیشترین مقبولیت را در بین آحاد مردم داراست.

وی با رد حمایت از رفراندوم کردستان عراق گفت: متاسفانه برخی برای ضربه زدن به این جریان در استان اقدام به انتشار مطالب کذبی کردند که واقعیت نداشت و من تنها یک پیام برای درگذشت رئیس جمهور سابق عراق ارسال کردم و هیچ حمایتی از جریان رفراندوم کردستان عراق نداشتم.

۴۸

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی