Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:00:12 GMT

آغازمسابقات والیبال روستایی مهاباد+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۶۶۶۵

‍‍‍‍‍‍

مسابقات والیبال روستایی مهابادآغازشد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در روز نخست این رقابتها تیم ستارگان مکریان سه بر صفر مقابل تیم لاوان به برتری دست یافت، تیم قره خان نیز سه بر دو از سد تیم دارلک گذشت. دیدار تیمهای قنادی اوین و ستارگان چهار هم بانتیجه 3 به 2  به سود تیم قنادی اوین  به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین دیدار امروز هم تیم قزلقوپی و ستارگان سه به مصاف هم رفتند .

مسابقات والیبال روستاهای بخش مرکزی مهاباد باحضور نه تیم در دوگروه به میزبانی روستای کوسه کهریز در حال برگزاری است.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بزرگترین جام رمضان کشور با ظرفیت ۱۹ رشته ورزشی تا ۲۳ فروردین‌ماه و پایان ماه مبارک رمضان در مشهد برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حسین غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:سومین دوره جشنواره ورزشی رمضان "جام برکت و کرامت" در 16 رشته ورزشی مختلف و در سه بخش آقایان، بانوان و جانبازان و توان‌یابان از 23 اسفندماه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده و با استقبال هیئت‌های ورزشی و درخواست شهروندان 3 رشته به این رشته‌ها اضافه شد و با ظرفیت 19 رشته ورزشی تا 23 فروردین‌ماه و پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در بخش آقایان، مسابقات رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، فوتبال پایه، کشتی آزاد، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، هندبال ساحلی و کبدی ساحلی برگزار می‌شود؛ برای بخش بانوان، رقابت‌های 5 رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و بدمینتون برگزار خواهد شد. همچنین برای قسمت جانبازان و معلولین، مسابقات 3 رشته والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و بوچیا در نظر گرفته شده است.

غیاثی عنوان کرد: تا امروز رشته فوتسال آقایان به عنوان ویترین این رقابت‌ها آغاز شده و در 1 سالن ورزشی شهرداری مشهد در سطح شهر 32 تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند که این آمار رکوردی منحصر به فرد در سطح کشور است و می‌توان گفت این مسابقات بزرگترین رویداد فوتسال شهری کشور است.

معاون تربیت بدنی و سلامت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد گفت: رشته والیبال آقایان از امشب آغاز خواهد شد و طی آن 54 تیم در 14 گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مسابقات والیبال آقایان در سالن صیاد شیرازی برگزار می‌شود. در بخش بانوان تاکنون مسابقات رشته‌های بدمینتون، بسکتبال و فوتسال آغاز شده و مسابقات آن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری جشنواره ورزشی رمضان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان ورزش‌دوست در ایام شب‌های ماه مبارک رمضان است. جشنواره‌ای که علاوه بر توجه ویژه به اهمیت ورزش همگانی، با فراهم ساختن زمینه استعدادیابی برای هیئت‌های ورزشی به ورزش قهرمانی نیز کمک می‌کند.

غیاثی خاطرنشان کرد:از تفاوت‌های این دوره از رقابت‌ها در قیاس با دو دوره گذشته باید به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از این رویداد اشاره کرد. افزایش شمار تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات مهم‌ترین وجه تمایز این دوره از مسابقات با ادوار گذشته است. 96 تیم در فوتسال آقایان، 22 تیم در والیبال آقایان، 23 تیم در والیبال بانوان و 12 در تیم فوتسال بانوان افزایش داشته است.

وی ادامه داد:امسال استقبال شهروندان در تمامی رشته ها، بیشتر از ظرفیت در نظر گرفته شده بود و این نشون میده که ارتباط خوبی بین تربیت بدنی شهرداری و شهروندان برقرار شده است، هر چند که با توجه به محدودیت زمانی در ماه مبارک رمضان و همچنین تعداد محدود زیرساخت های ورزشی شهرداری مشهد، بخش قابل توجهی از آقایان و بانوان مشهدی موفق به ثبت نام دراین جشنواره نشدند و از این بابت شرمنده هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد اظهارکرد:جشنواره ورزشی رمضان اکنون به نقطه ای رسیده است که نه تنها در مشهد، بلکه در کل کشور یک رویداد منحصر به فرد محسوب می شود و از سراسر استان و کشور مخاطب دارد. امسال در رشته فوتسال، بیش از 25 تیم از تیم های غیر بومی ثبت نام داشتیم. در رشته های بانوان از شهرستان های مختلف استان، ثبت نام انجام شده است. در برخی رشته های ساحلی نیز از استان های جنوبی مخاطب این جشنواره بودند.

غیاثی خاطرنشان کرد:علاوه بر این، در سومین دوره جشنواره ورزشی رمضان چهره‌های ورزشی نیز حضور به هم رساندند. به شکلی که در رشته‌ای مثل فوتسال ستاره‌هایی که روزگاری نمایش‌شان در سالن جلوه‌گر بود حالا همراه با جوانان و در جریان این مسابقات پا به توپ شدند.از حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی و پرافتخار تیم فوتسال مس سونگون گرفته تا مرتضی برگی‌زر سرمربی تیم سفیدجامگان مشهد در این مسابقات پا به توپ شدند. در کنار این چهره‌ها برخی چهره‌های دیگر چون خداداد عزیزی و رضا حقیقی هم با حضور در سالن‌ها و تماشای مسابقات گرمابخش این تورنمنت بودند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • راز هجوم افسران رضاشاه به اوین؛ باغ بخرید، ترفیع بگیرید!
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!
  • فرماندار ویژه مهاباد: تسهیلات دولتی به روستاییان اطلاع‌رسانی شود
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات والیبال سالنی کیش