Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - بازی با پیکان، مشخص می‌کرد استقلال مقابل تیم‌های بالای جدولی هم روند سه بازی گذشته را دارد یا روند صعودی این تیم فقط مقابل تیم‌های پایین‌ جدولی است.

به گزارش وب‌سایت نود، بازی استقلال مقابل پیکان نشان داد که اقتدار دفاعی تقریبا در آبی‌ها جا افتاده و بازیکنان این تیم کمتر اشتباه‌کردن و گل‌خوردن را یاد گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن سو اما مشکل گلزنی کماکان پابرجاست و اگر استقلال توانسته در دو بازی قبلی موقعیت‌های زیادی ایجاد کند و گل هم بزند به رتبه حریف در جدول ارتباط داشته است. با این حال استقلال به پیکان نباخت تا روند حرکتی او از باخت به تیم‌های بالای جدولی حداقل به تساوی حرکت کند. استقلال از ابتدای لیگ شش بازی با تیم‌های بالای جدولی داشت که در 4 باخت و 2 تساوی را به نام خود ثبت کرد. تساوی مقابل فولاد و پیکان که هر دو با شفر بدست آمده‌اند. باخت مقابل پرسپولس، پارس، پدیده و سایپا که سه باخت از این 4 باخت سهم تیم منصوریان است.

استقلال مقابل پیکان بازی قابل قبولی انجام داد و حتی اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست برنده از میدان خارج شود. اتفاقی که نیفتاد و آمار استقلال مقابل تیم‌های بالای جدول را پایین نگه داشت. استقلالی‌ها هنوز، بردی مقابل تیم‌های بالانشین لیگ نداشته‌اند و نتیجه‌ای مثل بازی امروز با پیکان یا فولاد که با مربی جدید بدست آمده‌اند، بهترین عملکرد آن‌ها مقابل مدعیان قهرمانی و سهمیه آسیایی محسوب می‌شود.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند