Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشپورت1 در یادداشتی به گزینه های پیشنهادی، برای تقویت بروسیا دورتموند در زمستان پرداخته است.

طرفداری- از نظر اقتصادی، دورتموند نباید مشکل خاصی داشته باشد. با این وجود که در پنجره زمستانی گذشته، آن ها چندین خرید انجام دادند اما با فروش عثمان دمبله، به اندازه کافی از نظر مالی تقویت شده اند. حال باید دید که مدیر ورزشی دورتموند، میشائیل تسورک، برای تقویت بروسیا دورتموند چه راه حلی را در زمستان اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی بروسیا دورتموند، هانس یواخیم واتسکه، در مجمع سالیانه باشگاه رو به پیتر بوش و میشائیل تسورک گفت:

اگر در آنالیزتان به این نتیجه رسیده اید که باید در زمستان کاری انجام دهیم، پس انجامش می دهیم.

به گزارش Sport1، این بازیکنان می توانند گزینه های احتمالی بروسیا دورتموند برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی باشند.

بنجامین پاوار (اشتوتگارت)

کاندیدای بعدی که می تواند در این وضعیت کمک حال بروسیا دورتموند باشد، بنجامین پاوار نام دارد. وی با نمایش های خوبش در اشتوتگارت، حتی پای خود به تیم ملی فرانسه را نیز باز کرد. ژورنالیست فرانسوی، لویک تنزی، گزارش داد که وستفالنی ها، در کنار بایرن مونیخ به دنبال خرید این مدافع 21 ساله هستند اما پاوار در مصاحبه با کیکر اعلام کرد که فعلا برنامه دارد در اشتوتگارت بماند.

کسپر دولبرگ (آژاکس)

مهاجم دانمارکی و جوان آژاکس که در دوران حضور پیتر بوش به ترکیب اصلی تیم رسید، از گزینه های دورتموند برای تقویت خط حمله و جانشینی احتمالی پیر امریک اوبامیانگ به شمار می رود. با حضور کلاس یان هونتلار، وی در این فصل کمتر درخشیده است؛ در حالی که دولبرگ در فصل گذشته در ترکیب اصلی تیم بوش حاضر بود و موفق شد در لیگ هلند 16گل به ثمر برساند.

امره جان (لیورپول)

دورتموند می تواند در میانه میدان نیز جان تازه ای به تیم بخشد. قرارداد امره با لیورپول در پایان فصل به پایان خواهد رسید و وی بازیکن آزاد به شمار خواهد رفت. به همین دلیل، اگر لیورپولی ها موفق به تمدید قرارداد با او نشوند، علاقه مند هستند که وی را در زمستان به تیمی واگذار کنند و مبلغی از این انتقال کسب کنند. اگر دورتموند مایل به اضافه کردن این بازیکن به ترکیب باشد، مبلغ زیادی برای انتقال پرداخت نخواهد کرد اما امره حدود 10میلیون یورو دستمزد طلب خواهد کرد که این مبلغ سنگین، مشکل اصلی این انتقال خواهد بود.

هنریک مخیتاریان (منچستر یونایتد)

بروسیا دورتموند در تابستان 2016، مخیتاریان را با مبلغ 42میلیون یورو به منچستر یونایتد فروخت. حال شایعاتی به گوش می رسد که ممکن است این بازی ساز ارمنی به وستفالن بازگردد. سرمربی منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو، اعلام کرد که او در این بازیکن کمبود تعهد را احساس می کند که این مسئله به مذاق مخیتاریان خوش نیامد. جدایی او از دورتموند با حواشی زیادی همراه بود و این موضوع احتمال بازگشت او را کمرنگ می کند اما از طرفی دیگر؛یادآوری بازگشت گوتسه به دورتموند، باعث می شود که امید برای انجام این انتقال از بین نرود.

کوین تراپ (پاری سن ژرمن)

دورتموند، در دروازه نیز با مشکل رو به روست. مدیران دورتموند پس از تمدید کردن قرارداد رومن بورکی تا سال 2021، اعلام کردند که فقط به دنبال یک دروازه بان ذخیره خواهند بود اما به نظر می رسد که اگر در بازار نقل و انتقالات گزینه مناسبی پیدا شود که بتواند دروازه بان سوئیسی دورتموند را به چالش بکشد، مسئولین این تیم برای خرید او اقدام خواهند کرد و بهترین گزینه در این زمینه، کوین تراپ است. این ملی پوش آلمانی که در تیم پاریسی نیمکت نشین آرئولا شده برای حضور در جام جهانی، احتمالا در زمستان تیم خود را تغییر خواهد داد و دورتموند یکی از گزینه های پیش روی او خواهد بود.

بخش نخست این مقاله:

گزینه های پیشنهادی اشپورت پیرامون نقل و انتقالات زمستانی بروسیا دورتموند (بخش اول)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023

نگاهی به بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023 انداخته‌ایم.

طرفداری | در این فصل از مسابقات باشگاهی اروپا بازیکنانی بودند که در اولین فصل حضور در تیم‌های جدید خود خوش درخشیدند.

 سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که آنها را می‌توان بهترین خریدهای باشگاه‌های اروپایی در تابستان 2023 نام ببریم. از جود بلینگام و هری کین گرفته که از دورتموند و تاتنهام به رئال مادرید و بایرن مونیخ پیوستند تا بازیکنانی چون کول پالمر، عثمان دمبله، دکلان رایس، یوشکو گواردیول و حتی یان زومر را می‌توان خریدهایی دانست که در اولین فصل حضورشان در تیم‌های جدیدشان عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نام خودشان رقم زدند. در ادامه نگاهی به تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023 می‌اندازیم.

تیم منتخب بهترین خریدهای تابستانی 2023 دروازه‌بان: یان زومر (بایرن مونیخ به اینتر) مدافعان: بنجامین پاوار (بایرن مونیخ به اینتر)، میکی فن ده فن (وولفسبورگ به تاتنهام)، یوشکو گواردیول (لایپزیش به منچسترسیتی)، الخاندرو گریمالدو (بنفیکا به بایرلورکوزن) هافبک‌ها: گرانیت ژاکا (آرسنال به بایرلورکوزن)، جود بلینگام (دورتموند به رئال مادرید)، دکلان رایس (وست‌هم به آرسنال) مهاجمان: کول پالمر (منچسترسیتی به چلسی)، هری کین (تاتنهام به بایرن مونیخ)، عثمان دمبله (بارسلونا به پاری سن ژرمن) تیم منتخب بهترین خریدهای تابستانی 2023

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم