Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@19:04:01 GMT

هزینه سفر برای دیدن جام جهانی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۷۳۲۷

هزینه سفر برای دیدن جام جهانی چقدر است؟

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، تا پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی نمی توان از قیمت قطعی برای سفر به روسیه در  جام جهانی  صحبت کرد اما برخی از تور ها قیمت تقریبی خود را به این صورت اعلام کرده اند:

 

*هزینه مشاهده 3 بازی تیم ملی کشورمان در رقابت های جام جهانی فوتبال در جایگاه درجه 3 و اقامت در هتل 3 ستاره تقریبا 8 میلیون تومان

 

*مشاهد 3 بازی ایران در جایگاه درجه 2 و اقامت در هتل 4 ستاره نزدیک به 18 میلیون تومان و هزینه مشاهده 3 بازی در جایگاه درجه یک به همراه اقامت در هتل 5 ستاره نزدیک با 22 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته این قیمت ها قطعی نیست و هم اکنون بیشتر آژانس های مسافرتی اعلام قیمت مشاهده این رقابت ها و اقامت در روسیه را به پس از مراسم قرعه کشی و مشخص شدن شهر های میزبان برای تیم ملی کشورمان موکول کرده اند. همچنین حداقل زمان برای مشاهد هر 3 بازی ایران را باید 15 روز در نظر گرفت و با توجه به هتل محل اقامت و درجه بلیت جایگاه ها می توان قیمت را به صورت تقریبی از 8 تا 22 میلیون تومان در نظر گرفت.

 

اقتصادنیوز

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی