Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  تیم ملی که در سید سوم قرار دارد امیدوار است با قرعه آسانی روبرو شود و بتواند برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی برسد. بخت تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی هیچ‌وقت این قدر زیاد نبوده و تیمی که کی‌روش ساخته با امید زیادی راهی روسیه خواهد شد. او و شاگردانش برای موفقیت چیزی کم نگذاشته‌اند، ولی قرعه تیم ملی هم می‌تواند نقش زیادی در موفقیت یا ناکامی این تیم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته تحلیل‌های زیادی درباره احتمالات مختلف قرعه‌کشی مطرح شده و حالا دیگر همه می‌دانند که آسانترین و سخت‌ترین قرعه برای ایران چیست. باید دید فردا ستارگان سابق فوتبال جهان که مسئول برداشتن گوی‌ها هستند چه حریفانی را برای تیم ملی انتخاب می‌کنند. کی‌روش و تاج، سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال هم برای شرکت در این مراسم به مسکو رفتند.

 

تمرین مراسم

روسیه میزبان سعی کرده مراسم قرعه‌کشی به بهترین شکل برگزار شود و دیروز این مراسم به طور آزمایشی اجرا شد. ماریا کوماندنایا، میزبان مراسم به همراه دیه‌گو فورلان، مهاجم سابق اروگوئه، تعدادی تماشاگر، کریس اونگر از مسوولان برگزاری فیفا، پل ردمن از تلویزیون فیفا و ناتلا نیکولا از کمیته برگزاری محلی در این مراسم آزمایشی حاضر بودند.فورلان درباره این مراسم گفت: «من قبلا هم در مراسم قرعه‌کشی حاضر بودم. تجربه خوبی بود، ولی این بار متفاوت است. این یک رویداد بزرگ است. همه می‌خواهند برنامه مسابقات را بدانند، از جمله هواداران که به دنبال تهیه بلیت هواپیما و رزرو هتل هستند. برایم جالب است که حریفان اروگوئه چه تیم‌هایی خواهند بود.» انتظار می‌رود بیش از 1500 نفر خبرنگار در این مراسم حاضر باشند.

 

جزییات قرعه‌کشی

سیدبندی 32 تیم حاضر در جام جهانی از مدت‌ها قبل مشخص شده و تیم ملی که در سید سه قرار دارد با یکی از هشت سرگروه شامل آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان، فرانسه و روسیه همگروه می‌شود. مراسم قرار است از ساعت 18 به وقت محلی (18:30 به وقت تهران) شروع شود.

مراسم در سالن کنسرت کاخ کرملین که شش هزار نفر ظرفیت دارد، برگزار می‌شود. در این سالن تعدادی از هنرمندان بزرگ عالم موسیقی از جمله پاواروتی اجرا داشته‌اند. اجرای مراسم بر عهده گری لینه‌کر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و ماریا کوماندنایا، مجری روسی خواهد بود. هشت ستاره سابق فوتبال در این مراسم به آنها کمک می‌کنند: لوران بلان، گوردون بنکس، کافو، کاناوارو، فورلان، مارادونا، پویول و نیکیتا سیمونیان.

 

نیمار با پاپ‌کورن منتظر مراسم

سایت فیفا در آستانه این مراسم سراغ ستارگان فوتبال جهان رفته و نظرشان را پرسیده است. رونالدو، کاپیتان پرتغال گفت: «خیالم راحت است. هرچند برخی تیم‌ها قوی‌ترند، ولی گروه‌ها متوازن خواهند بود. خیالم راحت است، چون می‌دانم وقتی زمانش فرا برسد، تیم آماده خواهد بود. مهم نیست با چه تیمی همگروه شویم، ما باید برنده شویم.»

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین هم گفت: «در آن ساعت تمرین یا مسابقه نداریم و مراسم را پیگیری خواهم کرد.» نیمار، کاپیتان برزیل هم مثل رونالدو خیالش راحت است و گفت: «فکر می‌کنم آمادگی روبرو شدن با هر حریفی را داریم.» او با روحیه شوخ همیشگی اضافه کرد: «کمی پاپ‌کورن آماده می‌کنیم و دوستان و اقوام را دعوت می‌کنیم تا مراسم را تماشا کنیم.»

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این اجتماع بزرگ عزاداری با حضور با شکوه زائران و مجاوران عزادار از عرصه میدان شهدا آغاز شد و صادقیون با ذکر مصیبت و سینه زنی تا حرم مطهر رضوی را پیاده‌روی و عزاداری کردند.

آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در میان عزادارن بود.

 جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛  مجید شخصی  راکه پس از ۴۲  با تفحص در منطقه چزابه  تفحص  و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته است تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در جرم رضوی شده اند.

مراسم سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری امروز ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای تکبیر آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی  ادامه می‌یابد.

 اجرای سرود، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد(ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق(ع در حرم مطهر رضوی است.

در این مراسم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی سخنرانی می کند و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق(ع) به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!