Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مقصودلو سرپرست فدراسیون کبدی گفت: مربی تیم تایلند روسری سر کرده بود و به سالن آمده بود که البته نیروی‌های انتظامی هم بلافاصله این موضوع را فهمیدند و او را از سالن بیرون کردند.

محمدرضا مقصودلو سرپرست فدراسیون کبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد انتشار عکسی از مربی تیم ملی بانوان تایلند که با سر کردن روسری در سالن مسابقات حضور پیدا کرده بودگفت: «ما قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به همه کشورهای شرکت کننده اعلام کردیم که مربی و سرپرست مرد حق حضور در سالن مسابقات را ندارد و آنها می‌توانند فقط در تمرینات حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه مربی مرد تیم تایلند به هنگام بازی تیمش روسری سر کرد و به سالن آمد که البته مسئولان برگزار کننده مسابقات این موضوع را فهمیدند و او را از سالن بیرون کردند.در اینجا هم متاسفانه یک عکاس شیطنت کرد و عکس آن را منتشر کرد.»

وی در ادامه درباره عملکرد تیم‌ملی کبدی بانوان و مردان در مسابقات قهرمانی آسیا که در گرگان برگزار شد، گفت: «به نظرم مسابقات خوب بود، البته که همه ما انتظار قهرمانی داشتیم اما به هر روی نواقصی در این بازی‌ها وجود داشت که به نظرم بهترین موقع آنها را فهمیدیم چرا که می‌توانم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا این ضعف‌ها را برطرف و با قدرت در این مسابقات ظاهر شویم.‌»

سرپرست فدراسیون کبدی در ادامه گفت: «‌در این رقابت‌‌ها هر دو تیم مردان و بانوان ما به فینال راه یافتند که در فینال باختند. تیم ملی با اختلاف کم از حریفانش نتیجه را واگذار کرد و به نظرم همین موضوع نشان می دهد آنها عملکرد بدی نداشتند. ما طبق برنامه‌ حرکت کردیم و از نتیجه کسب شده هم راضی هستیم و باید در این فرصت باقی‌مانده تا مسابقات‌جاکارتا ضعف‌ها را شناسایی و آنها را برطرف کنیم. در مرحله فینال فشردگی مسابقات خیلی زیاد بود و تیم‌های کره‌جنوبی و پاکستان هم حریفان دست و پا بسته ای نبودند.»

مقصودلو در پاسخ به اینکه وضعیت مربیان هندی چه خواهد شد و فدراسیون همه ناکامی‌ها را به گردن مربیان انداخته است، عنوان کرد: «‌چنین چیزی اصلا صحت ندارد، ناکامی نبوده که ما به دنبال مقصر آن باشیم. مربیان هندی با فدراسیون ایران تا قهرمانی آسیا قرارداد داشتند و حالا که قراردادشان تمام شده به کشورشان برگشته‌اند. من مربی را اخراج نکردم، کمیته فنی در مورد این مربیان نظر داده‌اند و ما هم منتظریم که این جلسات برگزار شود و در مورد آنها تصمیم گیری کنیم. هدف اصلی جاکارتاست و برای این مسابقات مهم بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.»

مقصودلو در پاسخ به اینکه در فدراسیون کبدی همه با یکدیگر ارتباط خانوادگی دارند؛ اظهار کرد: «یکی از این افراد را برای من نام ببرید. همانطور که گفتم این حواشی تنها از سوی کسانی مطرح می‌شود که تنها به دنبال پول هستند و تا زمانی هم که من در این فدراسیون هستم این افراد به پول نمی رسد. در بین تمام افرادی که در فدراسیون کار می‌کنند فقط دخترم آن هم به عنوان مربی تیم‌ملی فعالیت می‌کند و یکی دیگر از دخترانم هم کارمند تربیت بدنی استان گلستان است و اگر در میزبانی این مسابقات کمکی کرده داوطلبانه بوده و نباید محفلی برای بازارگرمی یک سری افراد شود.»

سرپرست فدراسیون کبدی تاکید کرد: «‌ متاسفانه یکی از افرادی که قبلا در فدراسیون کبدی بوده و حالا دیگر نیست و به دنبال پول است و به همین دلیل حواشی برای فدراسیون ایجاد می کند به خصوص اینکه در آستانه انتخابات هم هستیم. من به هیج عنوان به کسی باج نمی‌دهم. برای دور دوم فدراسیون هم ثبت‌نام کردم و باید ببینیم در آینده چه کسی انتخاب می شود.»

وی گفت: «میزبانی ایران به بهترین شکل انجام شد اما متاسفانه حواشی زیادی برای آن درست کردند؛ از اداره شدن این فدراسیون به صورت خانوادگی تا انتشار عکس مربی تایلندی با روسری همه آنها شیطنت است و به دنبال خراب کردن چهره فدراسیون هستند اما این مسائل اهمیت ندارد خدای جای حق نشسته و عملکرد فدراسیون هم تا به حال نشان داده که ما چقدر برای رشد این رشته کار کرده ایم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است