Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خانم بازيگر و مشکلاتي که باعث شد 14 سال بيکار بماند!
به گزارش جام نيوز، "پري اميرحمزه" از جمله بازيگران پيشکسوت سينما و تلويزيون ايران است که بيشتر مردم از بازي خوب وي در سريال "کارگاه شمسي" ياد مي‌کنند.
امير حمزه در آثار متنوع و تاثيرگذاري به ايفاي نقش پرداخته و از جمله سريال‌هاي او مي‌توان به "در پناه تو"، "دبيرستان خضرا"، "آرايشگاه زيبا"، "مدرسه مادربزرگ‌ها"، "کارآگاه شمسي و دستيارش مادام" و همچنين "تهران 11" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در سينما کمتر از تلويزيون فعاليت داشت و در سالهاي بازي در عرصه سينما آثار ماندگاري همچون "دايره مينا"، "شهر زنان"، "اعتراض"، "مجنون" و "فصل خون" را يادگار گذاشت.
اين روزها پري اميرحمزه کمتر از گذشته در عرصه بازيگري ظاهر شده و نزديک به ده سال گذشته در هيچ اثري به ايفاي نقش نپرداخته است. به همين مناسبت با اين بازيگر پيشکسوت به گفت‌وگو نشستيم که در ادامه خواهيد خواند:

پري اميرحمزه برخلاف سالهاي گذشته که در عرصه بازيگري بسيار پررنگ ظاهر مي‌شد اين روزها کم‌کار شده است. علت دوري شما از بازيگري چيست؟
من تقريباً 14 سال است که در هيچ کاري بازي نکرده‌ام. اين خواسته شخصي من است زيرا نمي‌خواهم در هر نقشي بازي کنم. همواره پيشنهادات زيادي به من شده، اما نمي‌شود هر پيشنهادي را قبول کرد. بهتر بگويم که نقش‌هاي که تا به حال پيشنهاد شده مناسب من نبودند.
پس با وجود دوري 14 ساله از بازيگري، همچنان پيشنهاد بازي در سينما و تلويزيون را داريد؟
پيشنهاد هميشه بوده ولي اين را هم بگويم که تقريباً يکسال گذشته هيچ پيشنهادي براي بازي در سينما و يا تلويزيون به من نشده است. قبل از آن مشکل اصلي‌ام متن‌ها بود چراکه در درجه اول بايد متن را دوست داشته باشم تا در کاري بازي کنم و متن هيچکدام از اين آثار باب ميل من نبودند.
فعاليت شما در تلويزيون بيشتر از سينما بوده است. چرا به يکباره از سينما فاصله گرفتيد؟
من از سينما فاصله نگرفتم بلکه سينما از من فاصله گرفته است. بعد از فيلم سينمايي "شهر زنان" دو سه اثر کوتاه بازي کردم اما به طور جدي ديگر پيشنهاد ويژه‌اي به من نشد.

دليل اصلي اين فاصله گرفتن چه بود؟ خودتان نمي‌خواستيد بازي کنيد؟
مگر مي‌شود يک بازيگر نخواهد در کاري بازي کند. در آن دوران که من از سينما جدا شدم چهره‌هاي جديد به سينما آمدند و فيلمسازان چهره هاي جديد و تازه را دوست داشتند. از طرفي برخي هم با معرفي بعضي اشخاص وارد عرصه سينما مي‌شدند و فيلمسازان هم از آن آدم‌ها براي بازي استفاده مي‌کردند. عده‌اي هم پولدار بودند و پول مي‌دادند تا در سينما بازي کنند اما من هيچ وقت اهل اين کارها نبودم و به همين خاطر کنار گذاشته شدم.
آيا دلتان براي بازي در سينما تنگ نشده است؟
قطعاً دلتنگ بازي در سينما هستم اما من به عنوان يک بازيگر وجهه عمومي دارم و مردم مرا با کارهايي مي‌شناسند که آنها را دوست دارند. به همين خاطر نمي‌توانم با بازي در هر کاري به سينما برگردم. من موظفم که آنچه در ذهن مردم مانده را با بازي خوب حفظ کنم و بازي در هر کاري را به همين خاطر نمي‌پذيرم. مردم گناه نکرده اند که اين نوع فيلم‌ها و چهره‌ها را در سينما ببينند به همين خاطر من سعي مي‌کنم براي همين مردم کار خوب انجام دهم.
با اين وضعيت اميدي به بازگشت به بازيگري داريد؟
چند سالي است که ترجيح مي‌دهم با اين وضعيت موجود کار نکنم اما اگر واقعيتش را بخواهيد همچنان مي‌توان به تئاتر اميدوار بود و اگر در تئاتر پيشنهاد خوبي شود آن را مي‌پذيرم زيرا من کارم را از همين تئاتر شروع کردم و خيلي دوست دارم به زادگاه بازيگري‌ام بازگردم.
ميزان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عاشقانه تاریخی «مست عشق» با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی که این روزها رکورد گیشه سینما را با ۵۰۸,۶۸۷,۵۲۵,۰۰۰ ریال در کمتر از دو هفته شکسته، دوباره اسم پارسا پیروزفر را نقل محافل سینمایی کرده است. این درحالی است که به زعم منتقدان جدی این فیلم هم با وجود ایراد و اشکال های فراوان، حضور چهره کاریزماتیک و محبوب این بازیگر روی پرده نقره ای یکی از دلایل اقبال و فروش این فیلم یه حساب می‌آید. به نظر می‌رسد پارسا پیروزفر که همچنان در شمایل جوان خوش سیما و معصوم سینما ۵۰ سالگی را از سر گذرانده، مسیر حرفه‌ای و بی حاشیه ‌اش را در سینما به آرامی طی می‌کند.

پیروزفر با داشتن چهره، ‌فیزیک و استایل بازی منحصر به خودش، شانس بازی در نقش های منفی و بدمن های سینما به ندرت، نصیبش شده و همان معدود نقش‌های منفی سینما نظیر یوسف «مهمان مامان» مهرجویی یا بهمن خان سریال «یاغی» بیشتر از ایجاد تنفر و انزجار، مخاطب را با او سمپات می‌کند.

فیلم سینمایی «نقاب» و نقشی که پارسا پیروزفر در آن دارد شاید تنها موقعیت سینمایی است که به پارسا پیروزفر جوان این فرصت را داد تا شرارت و خباثت را از پشت چشمان معصومش بیرون بکشد و شمایلی متفاوت از پارسای محبوب را به رخ مخاطب بکشد.

فیلمی ساخته کاظم راست‌گفتار که یکی از پدیده‌های گیشه سال ۱۳۸۴ شد و سکانس‌هایی از آن همچنان در میان طرفداران و مخاطبان سینما دست به دست می شود. پارسا پیروزفر در این فیلم نقش پسر خوش‌سیما اما شیادی را بازی می‌کند که علاوه بر تبحر در قمار و بازی پوکر با ورود به زندگی زنان ثروتمند از آنان اخاذی می‌کند. او با امین حیایی همدست می‌شود و به سراغ زنان ساده اما سرمایه دار می‌رود و با رابطه گرفتن و فیلمبرداری و تهدید و اخاذی‌های کلان از آنها جدا می‌شود.

کاراکتر نیما در فیلم «نقاب» تا قبل از قاچاقچی بی‌رحم سریال «یاغی» تنها نقش منفی کارنامه حرفه‌ای این بازیگر محسوب می‌شود.

فیلم رکوردشکنی که نقدهای تند و تیزی را متحمل شد ؛ ماجرای مست عشق پارساپیروزفر و شهاب حسینی | وقتی کمدی دیگر پیشتاز فروش نیست

کد خبر 849570 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • اشک‌های بازیگر مطرح برای پرونده سنگین اتهامات اخلاقی + ویدئو | برای کاری که نکرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم!
  • جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بازیگری بهرام افشاری
  • آنقدر ناراحتم که نمی توانم خوب حرف بزنم
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنگی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنه‌گی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت