Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ممکن است پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، کارلوس کی روش توانست تیم ملی فوتبال ایران را به مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه برساند. سرمربی پرتغالی که در روسیه به سر می برد تا در قرعه کشی این بازی ها حضور داشته باشد در گفت و گو با شبکه Antena 1 به آینده‌ی کاری اش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی ایران در این باره به پائولو سرخیو خبرنگار این شبکه گفت: ممکن است پس از جام جهانی با دنیای مربیگری خداحافظی کنم. 36 سال است در این رشته حضور دارم و اکنون زمان استراحت است.

 

کی روش که در سال 1987 توسط فدراسیون فوتبال پرتغال فراخوانده شد تا در تیم های پایه شروع به کار کند در ادامه به خبرنگار پرتغالی گفت: به هدف خود رسیدم و توانستم چهار بار با تیم های مختلف به جام جهانی صعود کنم.

 

سرمربی پرتغالی توانست آفریقا را در سال 2002، پرتغال را در سال 2010 و ایران را در دو مقطع (2014 و 2018) راهی جام جهانی کند.

 

کی روش به شرایط کنونی تیم ملی ایران نیز پرداخت و گفت: در این کشور شور و اشتیاق وجود دارد و بازیکنان خوبی حضور دارند اما اختیار وجود ندارد و مسئولان فوتبال این کشور یک برنامه مشخص ندارند. کار کردن در این شرایط سخت می شود و نمی توان پیشرفت کرد. ایران، بازیکنان و مردمانش شایسته بیش از این ها هستند.

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکوم کردن رفتار وحشیانه پلیس آمریکا در ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این اعتراضات مورد توجه جامعه بین‌الملل قرار گرفته است اما رسانه‌های بیگانه اقدام به پنهان کردن خشنونت پلیس آمریکا و سانسور یا کوچک‌نمایی اعتراضات دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از حملات وحشیانه شجره خبیثه رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا و استکبار جهانی از آن شاهد موج جدیدی از بیداری اسلامی و اعتراضات جامعه دانشگاهی در کشورهای جهان به ویژه در اروپا و آمریکا هستیم، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می‌داند که فریاد حق طلبی و انسان‌های آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هرگز خاموش نخواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان با بیان اینکه رفتار آمریکا در سرکوب اعتراضات دانشجویی به کشتار مردم بی‌گناه فلسطین نشان داد که ادعای حقوق بشری آمریکا دروغی بیش نیست، ادامه داد: استکبار جهانی در رأس آن آمریکا همواره در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است اما امروز جامعه جهان متوجه این امر شد.

وی با تأکید بر اینکه ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا نشان داد حقوق بشر آمریکایی در حد یک شعار است، تصریح کرد: دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی خواهان قطع ارتباط و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی هستند.

فرامرزیان گفت: امروزه دانشجویان و مجموعه دانشگاه‌ها  که به فرموده حضرت امام مبدا تحولات کشور هستند باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت دفاع از مردم فلسطین و آزادی قدس تلاش کرده و ضمن ابراز همدردی با مردم غزه، حمایت خود را ازاقدام ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های جهان اعلام کنند.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با یادآوری اینکه حضور نظامیان در دانشگاه و اخراج و بازداشت اساتید و دانشجویان رفتاری خلاف قوانین آموزشی در جهان است ، گفت: این رفتار برحقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص حقوق بشر دروغین آمریکا مهر تایید زد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی حرمت قائل است و آمریکا باید حقوق بشر را از جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرد.

فرامرزیان با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق پایه‌ها و ستون استکبار جهانی را به لرزه درآورده است، گفت: به فضل خدا به‌زودی شاهد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • روز جهانی کار و کارگر
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام