Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رزم‌حسینی روز پنجشنبه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اختصاص 2.5 برابری بودجه استان کرمان در سال جاری و تاکنون نسبت به بودجه استان در سال 95 اظهار داشت دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به جذب کامل اسناد خزانه‌ای که ابلاغ شده و حتی مازاد آن را از سایر استان‌های کشور همت داشته باشند تا پروژه‌های استان را به اتمام برسانیم و در این راستا نیازمند اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بودجه سال 97 گفت: انتظار ما از مجلس شورای اسلامی این است که فرایندی ایجاد شود تا صدور مجوزهای حوزه‌های صنعتی و کشاورزی به صورت آزمایشی به خود استان‌ها واگذار شود.

وی تصریح کرد: استان کرمان آمادگی این را دارد که این طرح به صورت پایلوت در این استان انجام شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه در سال گذشته 720 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان کرمان را مسدود کردیم اما نتوانستیم مجوز یک حلقه چاه که برای استفاده حوزه صنعتی را بگیریم گفت: بروکراسی‌های سخت اداری در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر روز فضای کسب و کار کشور بدتر می‌شود گفت: اصلاح فضای کسب و کار کشور تا زمان اصلاح قوانین اداری و رفع موانع تولید درست نخواهد شد.

استاندار کرمان از اختصاص 72 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به استان خبر داد و افزود: طرح‌های فنی اعتباری می‌توانند بدون هیچ سقفی به‌ویژه برای جنوب استان و مناطق محروم از آن استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب این اعتبارات بتوان بسیاری پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به اتمام برسانیم گفت: انتظار داریم مردم به سمت این وام‌ها روی بیاورند تا بتوانند با ایجاد کارآفرینی آمار بیکاری را در سطح استان کاهش دهند.

901

علیرضا رزم‌حسینی کرمان مجلس شورای اسلامی استاندار چاه بروکراسی حوزه صنعتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: با توجه به آینده مس در دنیا و افزایش قیمت و مصرف این فلز، باید کار کنیم و با روش‌های جدید کار اکتشافات پیش برود و پیشنهاد ما این است کار با روش نیمه صنعتی نوین دنبال شود.

امیر حسن زاده امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه مس، صنعت ملی است و ذخایر خوبی در این بخش داریم، افزود: توقع داریم در حوزه اکتشافات کار بیشتری صورت بگیرد و ذخایر شناسایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: می‌توانیم با جوانان فعال شرکت ملی مس و استان کرمان به تولید یک میلیون تن کاتد برسیم که با کار تیمی، شدنی است و باید با همکاری دانشگاه، گمرک و مالیات این هدف محقق و خروجی در سفره مردم بیاید.

وی با بیان اینکه در استان کرمان برای افزایش تولید، حمایت کامل خواهیم داشت و درخواست داریم شرکت ملی مس در صنایع پایین دستی ورود کند، افزود: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نیاز به افزایش سرمایه دارد تا با حضور دانش‌بنیان‌ها اتفاقات خوبی در صنایع پایین دستی بیفتد.

حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مشکلات کرمان، فارغ‌التحصیلان بیکار بود که با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیازسنجی رشته‌های صنایع، دوره‌های آموزش مهارتی را برگزار کردیم و بازخورد خوبی داشت.

وی با اشاره به فعال شدن کنسرسیوم اشتغال استان کرمان گفت: تاکنون برای اشتغال ۱۰ هزار نفر با صنایع تفاهم کرده تا دانشجویان را در رشته‌های مشخص که نیاز است، تربیت کند و ظرفیت‌های دانشگاهی استان با مس همکاری خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تشکر از اقدامات رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: به تیم اقتصادی در استان اعتقاد داریم و از کارگر جنوب استان تا شمال و شرکت‌های بزرگ در این تیم حضور دارند و باید کمک کنیم در دوره مسئولیتمان اثر خوبی به جا بگذاریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد