Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحیه انقلابی و بسیج‌گونه نیاز کنونی جامعه به ویژه در برابر دشمنان بوده و باید بدانیم وعده الهی پیروزی جهادکنندگان در راه خدا است.

به گزارش امتداد نیوز، سردار خسرو عروج شامگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای منطقه جهانگیری شهر اراک، اظهار داشت: با صراحت تمام می‌گوییم که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران اسلامی سرزمینی حسینی است که به صاحب عصر(عج) تعلق دارد و مردم آن با سیره حسینی فرزندان خود را تربیت کرده‌اند که تقدیم شهیدان بسیار در راه اسلام بیانگر این شیوه تربیتی است.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ثمره خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی که بر زمین ریخته شد ظهور پیروزی همانند یک معجزه بر دامان این ملت بود و حال دشمنان ما باید بدانند که نمی‌توانند با به کارگیری وسایل وسوسه‌انگیز همانند ماهواره‌ها چنین ملتی را از مسیر اصلی خود باز دارند زیرا این جمعیت حسینی بارها ثابت کرده‌اند که در وقت لازم در صحنه حضور می‌یابند.

عروج ادامه داد: ملت ما در راه انقلاب هر زمانی که لازم باشد در صحنه حضور می‌یابند و همه ما وظیفه داریم در این راه به اندازه وسع خود به تکلیفمان عمل کنیم، به یاد داشته باشید که دشمنان می خواهند خواسته‌هایشان را بر ما دیکته کنند و به جمهوری اسلامی آسیب بزنند.

وی عنوان کرد: دشمنان ما مدعی هستند که همواره ایران را مورد هجمه قرار داده‌اند اما تاکنون به نتیجه دلخواهشان دست نیافته‌اند، به یاد داشته باشیم که امام خمینی(ره) فرموده‌اند در مسیر مبارزه با دشمنان اگر به چیزی غیر از خدا متکی شویم کارمان تمام است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر توان نظامی ما نسبت به زمان جنگ ۱۰ برابر شده اما نباید به همین میزان متکی شویم زیرا دشمنان نیز همپای ما در حرکت‌اند، تجربه جنگ تحمیلی ثابت کرد که پیروزی ما بر وفق وعده‌ الهی بوده است.

عروج تصریح کرد: شهدا بدون هیچ چشمداشتی و تنها برای رضای خدا گام در این مسیر مقدس نهادند و خداوند متعال تضمین جهاد فی‌سبیل‌الله را پیروزی قرار داده، امام خمینی(ره) بارها بسیجیان را لشگر مخلص خدا دانسته و باید بدانیم که فرهنگ بسیج گونه بر این محور است که از دین غافل شویم.

وی افزود: هر زمان که جمعی فکر کنیم و چیزی را تنها برای خود نخواهیم کارها به درستی پیش می‌رود و در این مسیر باید به سفارش امام راحل که فرموده‌اند با برخی موضوعات بازی نکنید که سبب گره خردن آنها می‌شود توجه داشته باشیم تا همواره خداوند متعال خشنود باشد.

عروج ادامه داد: امام راحل فرموده‌اند ایران حسینی به واسطه خون شهدا بیمه شده اما دشمنان و نظاره‌گران این صحنه با چهره‌های مختلف اعم از دوست و دشمن در این مسیر حاضر می‌شوند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خصیصه‌های شهدا بیان داشت: ازجمله ویژگی های شهدای ملت رحم داشتن نسبت اطرافیان خود بوده و خداوند پاسخ این اعمال حسنه را می‌داد، به گفته امام خمینی(ره) زمانی که این رحم از بین برود کار ملت تمام شده است.

عروج خاطرنشان کرد: ماهیت زیربنایی و سرچشمه های پر از پیروزی و برکت این ملت را مدیون شهدای بلند مرتبه هستیم که ثارالله مدافع خون آنهاست و در مطالعه ۹۰ درصد وصیتنامه این شهیدان آرزوی دستیابی به رضایت امام حسین(ع) مشهود است.

true برچسب ها : انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران سردار خسرو عروج true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود