Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:39:24 GMT

خبرگزاری شبستان باید در انتقال پیام انقلاب بکوشد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۱۲۹۶

خبرگزاری شبستان باید در انتقال پیام انقلاب بکوشد

خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اشاره به فعالیت های خبرگزاری شبستان بیان داشت: این خبرگزاری به صورت ۸ زبان در حوزه های دینی فعالیت می کند و در تلاش هستیم تا بر اساس این خبرگزاری پیام انقلاب و دین را گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین ارزانی عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله مقتدایی به فعالیت های خبرگزاری شبستان، اشاره کرد و گفت: خبرگزاری شبستان خبرگزاری ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد است که اقدامات گسترده ای در حوزه دین انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این خبرگزاری به صورت 8 زبان در حوزه های دینی فعالیت می کند و در تلاش هستیم تا بر اساس این خبرگزاری پیام انقلاب و دین را گسترش دهیم.

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور بیان داشت: موضوع اخوت مساجد ایران با خارج از کشور و تقویت زبان ها و معرفی مدل جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف توسط این خبرگزاری از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب