Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موفق خفاش‌ها از اهداف تیمش می‌گوید. 

طرفداری - مارسلینو گارسیا تورال، سرمربی خوش فکر و موفق والنسیا می‌گوید تیمش فصل را بسیار بهتر از آنچه او انتظار داشت، آغاز کرده و حالا تنها کاری که باید انجام بدهد، ادامه این روند است.

خفاش‌ها که فصل گذشته پس از چند بار تعویض مربی نهایتا فصل را در رده‌های پایینی به پایان برد اما تصمیماتی خوب در سطح مدیریتی و انتخاب یک مربی کاربلد چون مارسلینو دوباره آنها را به همان تیم دوست داشتنی و سرسخت همیشگی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه آنها دیروز در خانه ختافه اولین شکست فصل را متحمل شدند اما همچنان در رده دوم جدول جای دارند. به گزارش مارکا، مارسلینو درباره وضعیت تیمش می‌گوید:

واقعیت این است که فصل را بسیار بهتر از آنچه انتظار داشتم، آغاز کردیم. اگر قبل از فصل به ما می‌گفتند در پایان هفته 14 این همه امتیاز داریم و دوم خواهیم بود، چشم بسته آن را امضا می‌کردیم! این نشان می دهد که کارمان را درست انجام داده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم. از نگرش بازیکنانم برای کسب پیروزی در هر بازی راضی ام. گرچه دیروز به ختافه باختیم و زمین هم مشکلاتی داشت اما بهانه‌ای نیست و به آنها تبریک می‌گویم که شایستگی بیشتری برای پیروزی داشت. 

شانس قهرمانی در لالیگا؟ فارغ از رویاپردازی و امیدی که میان هوادارانمان هست، در حال حاضر در جایگاهی نیستیم که برای قهرمانی بجنگیم. بله. الان پا به پای بارسا پیش می‌رویم اما فصل طولانی و به شدت پیچیده است. در واقع رویاپردازی‌های الان یک بحث است و حفظ سطح تیم در طول یک فصل، بحثی دیگر. فصل گذشته سویا نیم فصل اول در رده دوم یا سوم بود اما در پایان برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا حسابی به دردسر افتاد. نگاه ما به آینده طولانی نیست و فقط به بازی بعدی فکر می کنیم. اما می‌توانم اطمینان دهم که در کوپا دل ری برای قهرمانی خواهیم جنگید. چون این چیزی است هواداران و تاریخ باشگاه از ما طلب می‌کند. 

شانس نخست قهرمانی در لالیگا؟ الان بررسی شانس قهرمانی تیم‌ها کار دشواری است. در حال حاضر ما، بارسلونا، رئال و اتلتیکو مادرید در رده‌های بالایی قرار داریم و سویا نیز سال‌هاست در این حوالی حضور دارد. با این حال، می‌توان تا حدودی شانس بارسلونا برای قهرمانی را بیشتر دانست. شخصا معتقدم ترکیب رئال مادرید نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده است. انها بخشی از پتانسیل‌شان را در تابستان از دست دادند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر