Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی احساس کردند که جسارتی به ایشان شده‌است، بنده چنین قصدی نداشتم و اگر چنین برداشتی شده بنده از ایشان پوزش می‌خواهم.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی درباره انتشار مطلبی درباره آیت‌الله مکارم شیرازی ارائه و از این مرجع تقلید عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه اظهار داشت: بنده توضیحات لازم را در توئیت‌های بعدی و همچنین سخنرانی‌ام در دانشگاه گیلان ارائه دادم.

وی افزود: چون در متنی که ابتدائا نوشتم صرفا درخواست توضیح داشتم و هیچ گونه خبر و اتهامی به کسی وارد نکردم و به دلیل برخی اطلاعاتی مبنی بر رابطه کاری و اقتصادی -نه نسبی یا سببی- یکی از این بدهکاران با آیت الله العظمی مکارم، بنده فقط خواستار توضیح شدم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: پس از انتشار آن مطلب، بنده عنوان کردم که این مدلل هیچ گونه رابطه‌ای با آیت‌الله العظمی مکارم ندارد؛ روز گذشته هم در دانشگاه گیلان به این موضوع اشاره کردم.

صادقی بر همین اساس اضافه کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته (و از آنجایی که فرزند ایشان با بنده تماس داشت و همچنین توضیحات کسانی هم که با آقای مدلل‌ها مرتبط بودند) محرز شد که آقای سامان مدلل -که جزء بدهکاران است- هیچ ارتباطی با آیت‌الله مکارم شیرازی ندارد؛ روز گذشته هم در سخنرانی علنی که در دانشگاه گیلان داشتم به این نکته اشاره کردم که امیدواریم ایشان پوزش ما را بپذیرند و معذرت‌خواهی کردم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: بنده از مریدان ایشان از دوران نوجوانی بودم و از زمانی که هم از طریق ارتباطی که به واسطه مجله مکتب اسلام و کتابهای مذهبی برای نسل جدید با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار می‌کردند، ایشان را می‌شناختیم.

صادقی ادامه داد: بنده با حفظ احترام به آیت‌الله العظمی مکارم و به عنوان یک نماینده مجلس که به دنبال شفاف‌سازی هستم، درخواست توضیح کردم بدون اینکه خبر یا نسبتی را به کسی بدهم.

وی همچنین عنوان کرد که پس از اینکه برای ما محرز شد که ارتباط کاری بین مدلل و آیت‌الله العظمی مکارم اصلا وجود ندارد این را در توئیتر خود اعلام کردم و اکنون هم اعلام می‌کنم که اگر احساس کردند که جسارتی به ایشان شده بنده چنین قصدی نداشتم و اگر چنین برداشتی شده بنده از ایشان پوزش می‌خواهم.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد مربوط به خیابان ولیعصر(عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. 

از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آنها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. خیابان ولیعصر تهران یکی از شاه‌راه‌های ارتباطی در مسیر شمال به جنوب و برعکس در شهر تهران است. تا پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان ولیعصر را با نام خیابان پهلوی می‌شناختند. خیابان ولیعصر به‌واسطه درختان چنارش نیز شهرت زیادی دارد؛ گرچه که در گذشته تعداد این درختان بسیار بیشتر از امروز بود.

منبع: خبرآنلاین

tags # عکس تاریخی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید