Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يکي از رهبران انصارالله يمن تاکيد کرد که عبدالله صالح از ما خواست تا وساطت کنيم، ما نيز به او پيشنهاد داديم که با حفظ جان و عزت و کرامتش خود را تسليم کند.
العالم . يمن
محمد البخيتي در گفتگو با شبکه خبري العالم گفت: آنچه که رخ داد، اختلاف ميان انصارالله و حزب کنگره ملي نبود؛ بلکه يک درگيري با باندي بود که صالح رياست آن را به عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين رهبر انصارالله تصريح کرد که صالح در ساعات آخر از ما خواست وساطت کنيم و ما نيز رويکردي مثبت به اين مساله داشتيم و به او پيشنهاد داديم که خود را تسليم کند و جان وعزت و کرامتش را حفظ کند.
بخيتي خاطرنشان کرد که صالح اما نپذيرفت که در برابر حفظ جان و کرامتش تسليم شود و تلاش کرد تا فرار کند.
صالح در اخرين لحظه سعي کرد بگريزد و با زره پوش هايي موفق شد خارج شود؛ اما در راه مارب درگيري هايي رخ داد و در آنجا کشته شد.
اين رهبر انصارالله تاکيد کرد که صالح بر سر اصلاح نهادهاي دولت مانع تراشي مي کرد و مبارزان را از رفتن به جبهه هاي نبرد بازمي داشت.
البخيتي گفت: نوعي عزم و اراده مردمي براي مقابله با متجاوزان وجود دارد ما نماينده خواست و اراده مردم به رهبري سيد عبدالملک الحوثي هستيم. امروز ثابت شد که اين مردم يمن هستند که به رهبري عبدالملک الحوثي با متجاوزان مقابله مي کنند و عبدالله صالح عليه جبهه هاي نبرد توطئه چيني مي کرد.
وي توضيح داد که امروز بسياري از واقعيت ها برملا شد از جمله اينکه عبدالله صالح در تجاوز شريک تبود زيرا جبهه ها تحت تاثير قرار نگرفتند.
اين رهبر انصارالله تاکيد کرد که ما سخنان خود را عليه هيچ گروهي در يمن مطرح نکرديم.
210

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!