Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@11:50:51 GMT

امام علی (ع) قدرت روحی و معجزه رسالت پیامبر اکرم است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۷۱۸

امام علی (ع) قدرت روحی و معجزه رسالت پیامبر اکرم است

نماینده ولی فقیه در استان در اولین کنفرانس ملی نهج البلاغه با بیان اینکه برای شناخت پیامبر اکرم ابتدا باید امام علی(ع) را شناخت، به بیان ضرورت شناساندن شخصیت ممتاز حضرت علی(ع)به جوامع بشری پرداخت و گفت: امام علی (ع) قدرت روحی و معجزه رسالت پیامبر اکرم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس اولین کنفرانس ملی نهج البلاغه در اردبیل ظهر امروز در جمع نهج البلاغه پژوهان در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی و شناخت امام علی (ع) هستیم، گفت: هرکس که بخواهد به معرفی پیامبر اکرم بپردازد ناگزیر است از بیانات امام علی(ع) بهره مند شود چراکه امام علی(ع) پرورش یافته مکتب رسول الله در طول 23 سال از دوران صدر اسلام  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امام علی (ع) قدرت روحی و معجزه رسالت پیامبر اکرم است.

آیت الله عاملی در ابتدای سخنان خود امامت را مهمترین عامل ایجاد وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: موضوع علم و تقوا در جهت ایجاد و حفظ وحدت همگانی کارایی ندارند و تنها امامت می تواند در این کار مهم مؤثر واقع شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود به تبیین بعد معرفتی عمیق و الهی نهج البلاغه پرداخت و گفت:این اثر به لحاظ استخدام کلمات و مفاهیم، بی بدیل است، بگونه ای که هیچ یک از علما و ادبا قادر به تکرار حتی یک خطبه از آن هم نیستند.

آیت الله عاملی به ضرورت تغییر مسیر مطالعه و کنفرانس های مرتبط با نهج البلاغه پرداخت و گفت: امروز باید به سمت معرفی جهانی امام علی (ع) گام برداریم.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حضرت علی (ع) متعلق به بشریت است، خاطرنشان کرد: لازم است اندیشه های این شخصیت ممتاز اسلام در سطح جهانی معرفی شود و در این میان بهره گیری از  کنفرانس های ادیان فرصت مطلوبی است.

رئیس اولین کنفرانس ملی نهج البلاغه در پایان سخنان خود با بیان اینکه قرآن و علی (ع) جدا ناشدنی هستند، تأکید کرد: برای معرفی دین و شناخت قرآن ابتدا باید امام علی (ع) را شناخت.

 

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،زهرا سعیدی که نقش «عمه فائقه» را سال ۸۳ در سریال یوسف پیامبر بازی کرد، در حال حاضر ۷۱ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره او را بعد ۲۰ سال مشاهده می کنید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899222

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید