Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - الله همان لغت خدا در زبان عربي است و متوجه شد که او يک مسيحي است. او برايش توضيح داد که “صرفا يک دختر مسلمان معمولي است که مي خواهد سفر کند”.
به گزارش جام نيوز، يک بانوي جوان مسلمان توصيف مي کند که چطور با يک خانم در هواپيما که به خاطر تايپ کردن کلمه ي”الله” به شدت مي ترسيد کنار وي بنشيند، دوست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داستان اين اتفاق که با جزييات در فيسبوک روايت شده، عده ي زيادي را تحت تاثير قرار داده و حدود 9 هزار بار کامنت و بازنشر در شبکه هاي اجتماعي داشته است.
جيوا اکبر، يک مسلمان بريتانيايي ساکن منچستر، مي­گويد: يک مادر به همراه پسر 13 ساله اش صندلي کنار او را در پرواز ترک کرد و اندکي بعد در حالي که به طور واضحي مي­لرزيد با دو خدمه ي پرواز پيش او برگشت.
خانم اکبر مي­گويد: “او با ترس آشکار در چهره اش آنجا ايستاده بود. من گيج شده بودم و فکر کردم مشکل جسمي برايش پيش آمده و شايد حمله ي عصبي به او دست داده. زن رو به من کرد و گفت : “من ديدم که تو در پيامت لغت الله را بکار بردي!” با شنيدن اين حرف قلب من ايستاد.”
خانم اکبر مي­گويد: “در آن لحظه اتفاقات زيادي که در آنها از مسافران مسلمان خواسته شده بود که پروازي را ترک کنند يا صندلي شان را عوض کنند از ذهنم گذشت. فکر کردم دو خدمه پرواز از من خواهند خواست تا در فرودگاه گتويک بمانم” اما خانم اکبر در پستش اشاره کرده بود که کار خدمه ي پرواز تحسين برانگيز بود. آنها به خانمي که ترسيده بود گفتند: “شما اگر بخواهيد مي توانيد پرواز را ترک کنيد.”
به نظر کاربران شبکه هاي اجتماعي خانم اکبر ,خونسرد ترين دختري است که وجود دارد. او به خانمي که ترسيده بود توضيح داد که الله همان لغت خدا در زبان عربي است و متوجه شد که او يک مسيحي است. او برايش توضيح داد که “صرفا يک دختر مسلمان معمولي است که مي خواهد سفر کند”.
خانم اکبر نوشته: “بعد از 15 دقيقه صحبت احساس کردم که آرام شده است و حرفهايي که به او مي­گويد را مي پذيرد. تا مدتي لحن پشيمان بودن را در صداي اين خانم احساس مي­کردم. فکر مي­کنم از عکس العملي که نشان داده و از فکري که در مورد من کرده بود خجالت زده بود. خودش مي­گفت: “اين خيلي وحشتناک است که رسانه ها مي توانند روي فکر ما تاثير بگذارند ” و مي­گفت: “من ناگهان وحشت کردم”.
دو خانم در مورد همه چيز با هم صحبت کردند؛ از اعتقاداتشان، خانواده شان، اينکه جهان چقدر غم انگيز شده است. جدايي انگليس از اتحاديه ي اروپا، نرخ بهره، پوکمون گو، مساجد، کليساها و پدر و مادرشان. خانم بورلي بارها از خانم اکبر عذرخواهي کرد و شيشه ي عطر مورد علاقه اش را با يک جعبه ي مخصوص به او هديه داد. اين داستان را 9100 نفر در فيسبوک لايک کردند و تنها در فيسبوک 8310 بار بازنشر يافت. خوانندگان عاقلانه رفتار کردن راوي داستان را تحسين کردند.
مترجم مسعود آقايي ساداتي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)

مردی معروف به اکبر ساچمه‌ای ۵۰ سال پیش یک خودرو دوج را به محلی برای مصرف مواد مخدر تبدیل کرده بود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، با دستگیری اکبر ساچمه‌ایی خودرو دیگری که همین خدمات را به معتادان عرضه می‌کرد توسط ماموران توقیف شد.

خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات اول اردیبهشت ۱۳۵۳ بخوانید و عکسی از تهران ۵۰ سال پیش و نمونه‌ای از خودرو دوج که تبدیل به شیره‌کش‌خانه سیار شده بود را تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)