Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمين يوسف جمالی، دبير سومین کنگره علمی پژوهشی «علامه بلادی بوشهری» و عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، در نشست خبری كه در سالن کنفرانس مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد، گفت: روحانيت در تاريخ شيعه همواره در کانون توجه دشمنان نظام قرار داشته چرا که آنان به عظمت و قدرت روحانيت واقف بوده و همواره تلاش می‌كردند رابطه مردم و روحانيت را تضعيف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اينكه علامه بلادی بوشهری(ره) بيش از 80 جلد تأليفات در عرصه بين‌المللی از اين عامل فاضل در كتابخانه‌های آستان قدس رضوی و آستان مقدس قم نگهداری شده است، افزود: سومین کنگره علمی پژوهشی «علامه بلادی بوشهری» با سخنراني آيت‌الله احمد جنتی، رئيس شورای نگهبان و رئيس مجلس خبرگان رهبری، آيت‌الله عبدالنبی نمازی، نماينده ولی فقيه و امام جمعه كاشان، آيت‌الله غلامعلی صفايی بوشهری، نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، 13 آذرماه از ساعت 8:30 در محل مصلای بزرگ بوشهر برگزار خواهد شد.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر شناخت ظرفیت‌ها و استعدادهای پژوهشی طلاب و فضلا در سطح طلاب و دانشجویان، ایجاد رقابت علمی در قالب عرضه و ارائه کتاب، پایان‌نامه و مقاله، معرفی مفاخر روحانيت استان بوشهر، زمينه‌سازی و هدايت طلاب مستعد به گرايش‌های تخصصی علوم حوزوی، كمک به كاربردی كردن نيازهای حوزه علميه را از اهداف اين كنگره عنوان كرد.
حجت‌الاسلام جمالی اضافه كرد: امنيت در سايه‌سار اسلام ناب محمدی‌(ص) است و روحانيت بهترين پشتيبان علمی و مرزبان در حوزه عقيدتی و فرهنگ دينی برای مردم جامعه هستند.
 وی اظهار کرد: تعداد 800 اثر پژوهشی به دبيرخانه ارسال شده است كه ۳۰۰ اثر دانشجویی و ۵۰۰ اثر مربوط به طلاب حوزوی بوده است.
مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر برپايی مجموعه نمایشگاهی زندگی «آیت‌الله سیدعبدالله بلادی بوشهری» به روایت تصویر، تجليل از 24 اثر برتر ارسال شده به دبیرخانه، ارائه و خوانش چهار مقاله حوزوی و دانشگاهی، را از برنامه‌های جانبی سومين كنگره برشمرد و گفت: حجت‌الاسلام رضا جمالی، مسئول دبيرخانه دانشگاهیان، حجت‌الاسلام سيدنعمت‌الله رکنی، دبیر اجرایی كنگره، حجت‌‌الاسلام سیدابوالحسن حسينی، دبیر علمی کنگره و سیدحسین موسوی، دبير روابط عمومی و امور رسانه‌اي سومين كنگره متولی برنامه‌های علمی و اجرايی هستند.
وی در پايان اظهار کرد: بعد از برگزاری سومين كنگره از ۳۰ اثر نیز در مدارس علمیه شهرستان‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.
حامد فكوری

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت