Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حادثه مرزی در ماکو خبر داد که وزیر خارجه ترکیه در گفتگو با ظریف ضمن وعده پیگیری، تروریست های پ ک ک را عامل شهادت مرزبان ایرانی دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قاسمی گفت: در پی حادثه تیراندازی که عصر امروز در شمال منطقه مرزی ماکو رخ داد و به شهادت یک مرزبان و زخمی شدن چند تن دیگر انجامید، وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که اکنون در مسکو حضور دارد، ضمن اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت که تروریست‌های پ ک ک عامل این حادثه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته قاسمی ، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که مامورین ترکیه در حال پیگیری مسئله هستند و نتیجه را به اطلاع مقامات ایرانی خواهند رساند، همچنین وزیر کشور ترکیه هم به سفیر جمهوری اسلامی در آنکارا اطمینان داد موضوع با جدیت در حال پیگیری است و نتیجه اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: علت دقیق حادثه توسط نیروهای ذیربط و نیز وزارت امور خارجه در دست بررسی و پیگیری است.

قاسمی همچنین اضافه کرد: تعداد مجروحان این حادثه ۴ تن بود که توسط نیروهای ترکیه به بیمارستان قارص منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد