Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خبرنگار العالم از رهبران انصارالله نقل کرد که عبدالله صالح رييس جمهور سابق يمن به همراه دو تن از دستيارانش هنگام فرار از کشور کشته شدند.
به گزارش سرويس بين‌الملل جام نيـوز، عبدالله شريف خبرنگار العالم در يمن اظهارداشت: منابع موثق در شوراي سياسي انصارالله تاکيد کردند که عبدالله صالح عفاش به همراه عارف زوکا و نيز ياسر عواضي با سه زره پوش هنگام فرار به سمت استان مارب کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: به دليل اينکه رئيس جمهور سابق يمن مهره سوخته براي ائتلاف متجاوز سعودي بود مورد هدف اماراتي ها قرار گرفت و منابع کشته شدن آنها را مورد تاييد قرار دادند.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که پاکسازي تمام محله هاي صنعا سبب شد تا صالح براي نجات جان خود تلاش کند به سمت استان مارب فرار کند تا از آنجا عازم کشورهاي دشمن شود.
شريف گفت: اما طرفهاي امنيتي هوشيار و آماده بودند و اين نقشه را خنثي کردند و از اين رو مي توان گفت که آتش فتنه خاموش شد.
وي تاکيد کرد که محله هاي صنعا در حال حاضر شاهد يک آرامش نسبي هستند و درگيري ها در تمام خيابانها بويژه در خيابان حده که ديشب شاهد درگيري هاي خشن بود، متوقف گشت.
خبرنگار العالم گفت: يگانهاي ارتش و کميته هاي مردمي امنيت تمام خانه هاي عبدالله صالح عفاش و پايگاه هاي نظامي اطراف آن را تامين کردند همچنين صدها تن از عناصر مخرب خود را تسليم ارتش و کميته هاي مردمي کردند.
وي تاکيد کرد که بيانيه از سوي دستگاه هاي امنيتي و نيروهاي کميته هاي مردمي صادر خواهد شد که جزييات کشته شدن عبدالله صالح و دستيارانش را توضيح خواهد داد.
العالم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار

ویدئویی از لحظات دلهره‌آور خوابیدن یک سگ روی ریل قطار هنگام عبور قطار را مشاهده می‌کنید.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم