Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:42:31 GMT

قطار نیمه نخست لیگ هفدهم به ایستگاه آخر رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۴۳۴۳

قطار نیمه نخست لیگ هفدهم به ایستگاه آخر رسید

هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فردا (چهارشنبه) با برگزاری پنج بازی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و پنج بازی باقی‌مانده فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد تا نیم فصل اول بدون احتساب بازی معوقه پرسپولیس و نفت آبادان به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران

اولین بازی روز چهارشنبه از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود.

ذوب آهن هفته گذشته شکست سنگینی مقابل پرسپولیس متحمل شد و بعد از آن شایعاتی پیرامون برکناری امیر قلعه‌نویی مطرح شد اما هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به این مربی اعتماد کرد و قلعه‌نویی همچنان روی نیمکت ذوب آهن خواهد نشست. سبزپوشان اصفهانی هرچند باخت‌های زیادی نداشتند اما هفت تساوی به دست آورده و رکورددار بودن در این زمینه، باعث شده از میانه جدول نتوانند بالا بیایند.

قلعه‌نویی سه بازی نسبتا آسان پیش رو دارد و در آخرین بازی نیم فصل باید بازیکنانش را مقابل تیمی به میدان بفرستد که در چهار هفته اخیر هیچ بردی به دست نیاورده‌اند و بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا نیز با ناامیدی لیگ را دنبال می‌کنند.

ذوب آهن تا پایان هفته چهاردهم با ۱۶ امتیاز در رده دهم قرار دارد و نفت تهران نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول است.

گروه داوری بازی: علی صفایی – محمدرضا منصوری – قهرمان نجفی – علیرضا حیدرپناه/ ناظر: محمدعلی فروغی

سپیدرود رشت - پرسپولیس تهران

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز می‌شود و پرسپولیس که با ۳۰ امتیاز یک هفته زودتر قهرمان نیم فصل شده، در آخرین بازی نیم فصل - بدون احتساب دیدار معوقه برابر صنعت نفت آبادان - به دنبال افزایش اختلاف امتیازهای خود است چرا که یک بازی کمتر نیز برگزار کرده و می‌تواند با پیروزی مقابل سپیدرود اختلاف امتیازاتش با تیم‌های پایین‌تر را افزایش دهد.

فرشاد احمدزاده که بعد از رهایی از بند مصدومیت به ترکیب پرسپولیس بازگشته احتمالا در بازی فردا در ترکیب اولیه قرار می‌گیرد. حواشی معطوف به پرسپولیس در روزهای اخیر به تمدید قرارداد برانکو مربوط بود و این مربی اعلام کرد که کارهای مربوط به تمدید قراردادش در حال انجام است. در صورتی که این اتفاق قبل از بازی سپیدرود بیفتد بازیکنان نیز می‌توانند با خیالی آسوده به مصاف حریفان‌شان بروند.

علی علیپور ستاره این روزهای سرخ‌پوشان است و با هفت گل زده دومین گل‌زن برتر لیگ برتر محسوب می‌شود.

در سوی دیگر، سپیدرود با ۱۲ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول قرار گرفته و در چهار بازی اخیر خود هیچ امتیازی کسب نکرده است. با این حال رشتی‌ها بعد از آخرین بازی خود مالک پیدا کردند و کارهای انتقال امتیاز تیم به مالک جدید در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود که سپیدرود بتواند نتایج بهتری در ادامه مسابقه‌ها کسب کند.

گروه داوری بازی: بیژن حیدری – سعید قاسمی – علیرضا ایلدروم – محمدحسین ترابیان/ ناظر: حسین عسکری

تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با سوت اشکان خورشیدی آغاز می‌شود و تراکتورسازی در نیم فصل اول نتوانست نتایج دلخواه هواداران را کسب کند در اندیشه برد مقابل فولاد خوزستانی است که جزو باثبات‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود. شاگردان پورموسوی از هفته پنجم به بعد نباخته‌اند و با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

همچنین بازی فردا آخرین فرصت برای مهدی شریفی بازیکن قرضی تراکتورسازی است و او در نیم فصل دوم به سپاهان بازمی‌گردد. تراکتورسازان در روزهای اخیر درگیر موضوع جذب سه بازیکن سرباز (پهلوان، مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر) از ذوب آهن بوده‌اند.

گروه داوری بازی: اشکان خورشیدی – حسن یوسفی – محسن سلطانی – کمیل غلامی/ ناظر: نادر جعفری

پدیده خراسان- گسترش فولاد

این بازی از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز خواهد شد و پدیده‌ای‌ها بعد از برد در داربی مشهد مقابل گسترش فولادی قرار می‌گیرند که در هفته چهاردهم برد غیر منتظره‌ای مقابل سایپا کسب کرده است. محمد قاضی آقای گل لیگ جاری ستاره این روزهای پدیده است و مشهدی‌ها به درخشش او در بازی فردا امید بسته‌اند.

پدیده در حالی با ۲۴ امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد که هشت هفته پیاپی نباخته است.

در سوی دیگر گسترش فولاد بعد از رفتن بوناچیچ و حضور فیروز کریمی پیشرفت محسوسی داشته و خودش را تا رتبه نهم جدول بالا کشیده است. سامان نریمان جهان بازیکن این تیم نیز به روزهای اوج خود بازگشته و ستاره گسترش فولاد محسوب می‌شود.

گروه داوری بازی: کوپال ناظمی – محمدرضا ابوالفضلی – حسینعلی عابدی – کیوان علی محمدی/ ناظر: عبود سنگاشگن

استقلال تهران- سپاهان اصفهان

دیدار حساس استقلال تهران و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. هر دو تیم در لیگ هفدهم نتوانسته‌اند انتظارات هواداران‌شان را برآورده کنند. استقلال و سپاهان پیش از شروع فصل به عنوان مدعیان قهرمانی مطرح بودند اما تا یک هفته قبل از پایان نیم فصل اول در میانه‌های جدول قرار دارند. استقلال تهران ۱۷ امتیازی است و در جایگاه هشتم ایستاده و سپاهان هم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

هرچند شفر توانسته استقلال را بعد از منصوریان از پایین جدول جدا کند اما در سوی دیگر کرانچار همچنان تحت فشار هوادارانش قرار دارد. با این حال باشگاه سپاهان حمایت کامل خود را از این مربی کروات اعلام کرده و گفته می‌شود او تحت هر شرایطی تا پایان فصل ماندنی است.

گروه داوری بازی: علیرضا فغانی – بابک داوری – میریعقوب حجتی – محمد ملکی/ ناظر: محمدرضا فلاح

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اذعان بر اینکه معلمی شغل انبیاست و قداست و شرافت آن ارزشمند است، گفت: امیدواریم نمره قبولی را از معلمان خود گرفته باشیم.

سیدحامد عاملی ۱۲ اردیبهشت در دومین گردهمایی جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تبریک روز معلم این شغل را بافضیلت توصیف کرد و افزود: معلمی قداست و شرافت دارد و در جامعه ارزشمند است.

وی ادامه داد: معلمان به نوعی ایثار می کنند و زندگی و عمر خود را در مسیر انسان سازی و آینده انسان های شایسته صرف می نمایند.

استاندار اردبیل با عنوان اینکه فضیلت کار معلمی را با هیچ چیز نمیتواند عوض کرد، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد و برخی مسائل را برای معلمان استان ایجاد کرده است، اما از قداست و شرافت شغل معلمی کم نمی کند.

عاملی اضافه کرد: قدردان زحمات و تلاش های معلمان بااخلاص هستیم و امیدواریم وظیفه شاگردی را بجا آورده باشیم و نمره قبولی را از معلمان خود گرفته باشیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان اردبیل دارای ظرفیت‌های متعدد کشاورزی و صنعتی و گردشگری و منابع انسانی است، اظهار کرد: رتبه این استان در سطح کشور از لحاظ شاخص های توسعه ای مناسب نیست و اقداماتی را برای برطرف کردن مشکلات استان و تأمین زیرساختهای لازم انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری قطار اردبیل به میانه به بهره برداری خواهد رسید و پیگیر اتصال آن به پارس آباد تا روسیه و هلسینکی خواهیم بود.

عاملی از کنسلی ۱۷ پرواز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با استقرار تجهیزات در فرودگاه کنسلی ها کاهش خواهد یافت.

وی به تولید یک میلیون تن محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: ۱۷ هزار میلیارد تومان به درآمد بخش کشاورزی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود