Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:07:21 GMT

تراکتورسازي در انديشه جبران نتايج گذشته

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۷۰۸۳

تراکتورسازي در انديشه جبران نتايج گذشته

خبرگزاري آريا - ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و فولاد خوزستان در حالي برگزار مي‌شود که تيم ميزبان به دنبال جبران نتايج ديدارهاي گذشته خود است و فولاد خوزستان نيز براي تداوم روند رو به رشد خود به ميدان مي‌رود. به گزارش خبرگزاري تسنيم از تبريز، تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي و فولاد خوزستان در چارچوب ديدارهاي هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 روز چهارشنبه 15 آذرماه در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز به مصاف هم مي‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تراکتورسازي که در هفته‌هاي اخير روند رو به رشدي داشته اميدوار است با کسب 3 امتياز اين ديدار خانگي به رده‌هاي بالاتر جدول صعود کرده و نيم‌فصل دوم ليگ هفدهم را با انگيزه‌اي مضاعف آغاز کند.
شاگردان يحيي گل‌محمدي در پايان هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال 4 برد، 4 تساوي و 6 شکست تجربه کرده و با کسب 16 امتياز از 42 امتياز ممکن، در جايگاه يازدهم جدول رده‌بندي ليگ هفدهم قرار گرفته‌اند. تراکتورسازي تاکنون 14 گل زده و 17 گل نيز دريافت کرده است.
سرخ پوشان تبريزي در صورت کسب 3 امتياز ديدار با فولاد مي‌توانند در بهترين حالت به صعود 4 پله‌اي اميدوار باشند. اين تيم در صورت شکست مقابل فولاد مي‌تواند سقوطي 2 رده‌اي تجربه کرده و در جايگاه سيزدهم جدول قرار بگيرد.
در آن سوي ميدان فولاد خوزستان عملکرد قابل قبولي داشته و در 14 ديدار گذشته خود 7 برد، 5 تساوي به همراه 2 شکست تجربه کرده است. اين تيم با کسب 26 امتياز از 42 امتياز ممکن در رده سوم جدول قرار گرفته است. شاگردان پور موسوي در ديدارهاي گذشته خود 16 بار دروازه حريفان را باز کرده و 11 گل نيز دريافت کرده‌اند.
فولاد خوزستان که بر اساس تفاضل گل کمتر نسبت به پارس جنوبي جم در رده سوم جدول قرار گرفته است، در صورت کسب 3 امتياز اين ديدار مي‌تواند به لغزش پارس جنوبي جم و صعود خود به رده دوم جدول اميدوار باشد. شکست خارج از خانه مقابل تراکتورسازي نيز در بدترين حالت فولاد را به رده پنجم جدول مي‌رساند.
تراکتورسازي در حالي به استقبال ديدار با فولاد مي‌رود که در هفته چهاردهم رقابت‌هاي ليگ برتر در ديداري خارج از خانه به تساوي يک-يک مقابل صنعت نفت آبادان رضايت داده و در اين بازي به دنبال تداوم روند رو به رشد خود است. سرخ پوشان تبريزي در 5 بازي اخير خود يک برد، 2 تساوي و 2 شکست تجربه کرده‌اند. در آن سوي ميدان، فولاد خوزستان با 3 برد و 2 تساوي در 5 ديدار اخير به استقبال ديدار با تراکتورسازي مي‌رود. اين تيم در 3 ديدار اخير خود پيروز شده است. فولاد در هفته چهاردهم با نتيجه دو-يک از سد سپيدرود گذشته است.
برتري آماري فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازي
تراکتورسازي و فولاد خوزستان تاکنون 18 بار در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته‌اند که ماحصل آن، 6 برد براي فولاد به همراه 5 برد براي تراکتورسازي بوده و 7 ديدار نيز با تساوي به پايان رسيده است. تراکتورسازي در نخستين دوره ليگ برتر فوتبال کشور در ديدار رفت (تبريز) با نتيجه سه-صفر از فولاد شکست خورد. در بازي برگشت نيز فولاد 2 بار دروازه سرخ پوشان تبريزي را باز کرد.
پس از بازگشت تراکتورسازي به ليگ برتر، اين تيم عملکرد بهتري داشته و از نظر آماري برتري نسبي مقابل فولاد ثبت کرده است. فولاد خوزستان در 18 ديدار گذشته 27 و تراکتورسازي 24 گل به ثمر رسانده‌اند تا ميانگين 2.83 گل براي هر يک از ديدارهاي اين 2 تيم ثبت شود.
نکته جالب در مورد ديدارهاي گذشته تراکتورسازي و فولاد خوزستان، به ثمر رسيدن حداقل يک گل در هر بازي بدون احتساب ديدار اخير 2 تيم است. تراکتورسازي و فولاد در آخرين ديدار خود به تساوي بدون گل رضايت داده‌اند. در پرگل‌ترين ديدارهاي تراکتورسازي و فولاد نيز نتيجه 3-2 رقم خورده که اين نتيجه 2 بار به نفع فولاد و يک‌بار به نفع تراکتورسازي بوده است.
عملکرد ضعيف تراکتورسازي در بازي‌هاي خانگي
تراکتورسازي در حالي ميزبان فولاد خواهد بود که تاکنون 7 بار در تبريز به ميدان رفته است. شاگردان گل‌محمدي در اين 7 ديدار 2 برد، 3 تساوي و 2 شکست تجربه کرده‌اند تا با کسب 9 امتياز از 21 امتياز ممکن، در رده چهاردهم جدول بازي‌ها خانگي قرار بگيرند.
اين تيم در 7 ديدار گذشته 8 گل زده و 8 گل خورده در کارنامه دارد. سرخ پوشان تبريزي در 3 ديدار اخير خانگي خود يک برد و 2 تساوي کسب کرده‌اند. تراکتورسازي در آخرين ديدار خانگي خود با نتيجه دو-يک از سد سپيدرود گذشته است.
در آن سوي ميدان، فولاد خوزستان با کسب 11 امتياز از 21 امتياز ممکن، در رده چهارم جدول بازي‌هاي خارج از خانه قرار دارد. اين تيم در بازي‌هاي خارج از خانه خود 3 برد، 2 تساوي و 2 شکست تجربه کرده است. فولادي‌ها براي اين 7 بازي 6 گل زده و 6 گل خورده در کارنامه دارند.
نکات ديدار تراکتورسازي و فولاد خوزستان
فرزاد حاتمي به همراه محمد ايران پوريان از تراکتورسازي و علي‌اصغر عاشوري به همراه فرشاد جانفزا از فولاد خوزستان با به ثمر رساندن 4 گل در ديدارهاي گذشته، بهترين گلزنان 2 تيم محسوب مي‌شوند.
آرش افشين به دليل مصدوميت ديدار تراکتورسازي با فولاد را از دست داده است.
علي‌رغم پيگيري‌هاي تراکتورسازي، مهدي کياني در ديدار اين تيم با فولاد خوزستان نيز محروم است.
مهدي شريفي در ديدار با فولاد براي آخرين بار پيراهن تراکتورسازي را بر تن مي‌کند. با توجه به اتمام دوره خدمت اين بازيکن، شريفي در نيم‌فصل دوم براي سپاهان اصفهان توپ مي‌زند.
بهترين رتبه تراکتورسازي در جدول رده‌بندي مربوط به هفته‌هاي هشتم و نهم ليگ است که سرخ پوشان تبريزي در رده هشتم جدول قرار گرفتند.
بهترين رتبه فولاد خوزستان در جدول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال به هفته چهاردهم اين رقابت‌ها بازمي‌گردد. شاگردان پور موسوي پس از تداوم پيروزي‌هاي خود و 2 هفته حضور در رده چهارم جدول، در هفته چهاردهم به رده سوم جدول صعود کردند.
به گزارش تسنيم، ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و فولاد خوزستان در چارچوب ديدارهاي هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال، از ساعت 15 روز چهارشنبه، 15 آذرماه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز آغاز مي‌شود. قضاوت اين ديدار بر عهده اشکان خورشيدي است.
گزارش از حامد زاهدي
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم

محمد خزامی رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به بحث صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، بازیگر تعیین‌کننده‌ای در تامین این محصول استراتژیک در بازارهای ایران و جهان به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه ورق‌های API محصولی استراتژیک و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می‌آیند، افزود: این ورق ها از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند و ار این رو جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: نقش‌آفرینی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین این ورق فولادی برای توسعه زیرساخت‌های نفت‌وگاز کشور به خصوص پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک و همچنین رشد روزافزون صادرات ورق های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازارهای کشورهای اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خود مهر تاییدی بر سطوح بالای کیفیت محصول و ظرفیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین ورق‌های فولادی عریض است.

خزامی با تاکید بر جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین در تامین این ورق‌ها یادآور شد: بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به مسیر و روند رشد تولید و فروشی که در ماه‌های اخیر در پی گرفته است، در آینده‌ای نزدیک بازارهای صادراتی خود را در سایر کشورها نیز توسعه خواهد داد. 

او افزود: در همین راستا شرکت فولاد اکسین خوزستان به شکلی پررنگ و قدرتمند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) حضور یافته است تا به این ترتیب ضمن تشریح و معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خود در سطح کشور، منطقه و حتی جهان، زمینه مناسبی را برای معرفی محصولات، توسعه بازارهای بین‌المللی، نقش‌آفرینی در تامین نیاز مصرف کنندگان ورق های فولادی عریض و کسب سهم بیشتر از بازار کشورها به ویژه کشورهای اروپایی و در انتها صادرات محصولات خود ایجاد کند. 

این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود