Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:30:47 GMT

آخرين وضعيت گازرساني به زاهداني‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۷۵۱۹

آخرين وضعيت گازرساني به زاهداني‌ها

خبرگزاري آريا - شرکت ملي گاز ايران اعلام کرد که گازرساني به زاهداني‌ها ادامه دارد و تا پايان دو سال آينده، به شهر زاهدان کاملا گازرساني خواهد شد. به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، گازرساني به شهر زاهدان که به عنوان يکي از دستاوردهاي فعاليت دولت يازدهم مطرح است با عدم اقدام به موقع براي تکميل شبکه گاز داخل شهر زاهدان و عملاً عدم رسيدن گاز به زاهداني‌ها در زمان اتصال شبکه گاز ايرانشهر به زاهدان، انتقادهايي را متوجه نحوه عملکرد دولت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين خصوص خبرگزاري تسنيم که سالهاست موضوع گازرساني به استان پهناور سيستان و بلوچستان را به طور مستمر پيگيري کرده و در اين زمينه تلاش دارد با تهيه گزارشهايي از آخرين وضعيت گازرساني به بخش هاي مختلف اين استان، ضرورت گازرساني هر چه سريعتر به هموطنانمان در اين استان را به طور مستمر به مسئولان کشور يادآوري کند، اخيراً با انتشار گزارشي با عنوان "گازرساني به زاهدان ادامه دارد/ توزيع گسترده سوخت مايع براي زمستان امسال" اعلام کرد که زمستان امسال زاهداني‌ها بيشتر از بهره مندي از گاز، با مصرف سوخت مايع بايد به جنگ سرما بروند. از اينرو مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه زاهدان از افزايش توزيع سوخت مايع در اين منطقه خبر داده است.
شرکت ملي گاز ايران در واکنش به انتشار اين گزارش، توضيحاتي تکميلي در خصوص آخرين وضعيت گازرساني به زاهداني‌ها به خبرگزاري تسنيم ارسال کرده که متن اين توضيحات بدين شرح است:
"به طور کلي فرآيند گازرساني به شهرها و روستاها براساس استانداردها و فرآيندهاي تعريف شده‌اي شامل احداث خط انتقال گاز، شبکه گذاري، انشعاب پذيري، لوله کشي داخل منازل، تأييد لوله کشي داخل منازل توسط کارشناسان نظام مهندسي و ساختمان و اتصال شبکه گاز به واحد مسکوني مي باشد که اين امر در شهر زاهدان نيز همانند تمام شهرهاي گازرساني شده در اقصي نقاط کشور روند عادي و استاندارد خود را طي مي کند.
در حال حاضر وسعت شبکه گاز شهر زاهدان 1350 کيلومتر مي باشد که 300 کيلومتر آن به همراه 4500 عملک در 6 منطقه شهر اجرا و 3500 مشترک تاکنون از نعمت گاز طبيعي بهره مند شده اند و ظرفيت پذيرش 6000 مشترک ديگر نيز هم‌اکنون وجود دارد. با پيمان سپاري هاي جديد در قالب 3 فاز در سال جاري نيز، عمليات اجرايي تا پايان سال سرعت بيشتري خواهد گرفت به طوري که تا پايان دو سال آينده، شهر زاهدان کاملا گازرساني خواهد شد و هم اکنون اين شهر به يک کارگاه اجرايي تبديل شده است.
همچنين پروژه گازرساني به زاهدان از جمله پروژه هاي مهم و اولويت‌دار شرکت ملي گاز ايران در دولت يازدهم بود که اسفندماه سال 1395 با حضور رياست محترم جمهوري به طور رسمي افتتاح شد و هم‌اکنون با گذشت حدود 10 ماه از افتتاح اين خط انتقال که براي اجراي آن بيش از 750 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است، عمليات حفاري، شبکه گذاري، اشتراک پذيري و گازرساني به طور ويژه و مشهود در شهر زاهدان در جريان است و انتظار مي رود رسانه هاي محترم حلاوت و شيريني اين اقدام که زمينه اميد، رفاه و آسايش را براي مردم عزيز اين استان فراهم آورده است را از بين نبرند."
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست