Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:36:14 GMT

پرتغال و اسپانیا دنبال بازی با تیم‌های عربی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۷۶۲۲

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و پرتغال به دنبال حریفان عربی هستند و در گام اول پرتغال در اندیشه بازی تدارکاتی با الجزایر است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت مغرس، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و پرتغال به سبب همگروهی با مراکش و ایران در جام جهانی 2018 روسیه به دنبال حریفان تدارکاتی در کشورهای عربی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزایر یکی از تیم‌هایی است که مورد توجه 2 غول بزرگ اروپایی برای بازی‌های تدارکاتی به سبب سبک مشابه بازی با مراکش مورد توجه قرار گرفته است.

در این میان بازیکن سابق پورتو و کارمند فعلی فدراسیون فوتبال پرتغال با رابح ماجر، سرمربی تیم ملی الجزایر جهت هماهنگی بازی دوستانه میان تیم‌های ملی 2 کشور تماس تلفنی برقرار کرد. ماجر نیز مخالفتی با ایده بازی دوستانه پرتغال و الجزایر نکرد و برگزاری آن را در هر شرایطی برای تیمش مفید دانست. تیم‌های ملی فوتبال پرتغال، اسپانیا، ایران و مراکش در گروه B جام جهانی 2018 روسیه قرار دارند. ایران و مراکش روز 25 خرداد ماه 1397 در اولین بازی در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرداد ماه سال گذشته داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی و سوسیداد، پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سیلوا در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و به مدت 10 سال برای این تیم بازی کرد. او در بیش از 400 بازی، توانست 4 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

سیلوا در سال 2020 از سیتی به رئال سوسیداد پیوست و قرار بود که فصل چهارم حضورش در این تیم را آغاز کند. با این حال پس از پارگی رباط صلیبی‌اش در تمرینات پیش‌فصل، او تصمیم گرفت که به دوران حرفه‌ای خودش پایان بدهد.

دیشب و در بازی برابر رئال مادرید، فرصت خوبی فراهم شد تا باشگاه سوسیداد از سیلوا قدردانی کند. او همراه دختر کوچکش قبل از شروع بازی وارد زمین شد و با استقبال گرم بازیکنان دو تیم روبه‌رو شد. برای او گارد افتخار تشکیل دادند و حاضران در ورزشگاه نیز به شدت او را تشویق کردند تا یک شب به یادماندنی برای سیلوا رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی