Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@19:31:52 GMT

شکایت از گاز به خاطر آبونمان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۸۱۷۵

شکایت از گاز به خاطر آبونمان

پول‌نیوز - مسئول دیده بان شفافیت و عدالت در استان درباره حذف نشدن آبونمان از قبوض گاز گفت: به نیابت از مشترکان از شرکت گاز شکایت می کنیم.

مهدی برادران افزود: با توجه به این که رأی نهایی دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان از قبوض مشترکان گاز صادر و منتشر شده است ولی شرکت ملی گاز هنوز آبونمان را از قبوض گاز حذف نکرده است و از سوی دیگر این موضوع جزو حقوق عامه مردم به حساب می آید و همه مشترکان توان و زمان آن را ندارند که به‌عنوان ذی‌نفع به مراجع قضایی مراجعه کنند و از اجرا نشدن قانون از شرکت گاز شاکی شوند، دیده بان شفافیت و عدالت استان به نیابت از مشترکان از شرکت گاز به دلیل اجرا نشدن قانون حذف آبونمان گاز به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به گزارش‌های پیگیرانه خبرنگاران رضوی در این باره اظهار کرد: گروه حقوقی دیده بان شفافیت و عدالت استان با دریافت مدارک و مستندات در این زمینه از روزنامه خراسان رضوی و پیگیری مسائل حقوقی و دیگر ابعاد آن هفته آینده شکایت خود را تسلیم مقامات قضایی خواهد کرد.

همچنین روز یک شنبه در پی امتناع شرکت گاز از حذف آبونمان از قبوض با وجود رای دیوان عدالت اداری، احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به وزیر دادگستری خواهان پیگیری و استرداد آبونمان گاز از تعزیرات حکومتی شد.



منبع:خراسان

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند