Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بوژآبادی، مسئول کتابخانه‌ها و انتشارات جامعة المصطفی العالمیه مشهد، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و ناشران جهان اسلام، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از رونمایی کتاب «دانشنامه امام رضا(ع)» به مناسبت مشهد 2017، در نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: این کتاب در غرفه جامعة المصطفی العالمیه مشهد در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و ناشران جهان اسلام به عنوان یک اثر برجسته ارائه شده است که موضوع آن، دایرة المعارف تخصصی در مورد امام رضا(ع) است و مدخل‌های آن به صورت حروف الفبایی و با محوریت امام رضا(ع) نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: «دانشنامه امام رضا(ع)»، به طور تخصصی و به مناسبت سال انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در دو جلد چاپ شده است که جلد دوم آن چاپ اول امسال است.
ارائه 250 عنوان کتاب چاپ اول؛ در غرفه جامعة المصطفی العالمیه مشهد
رئیس خدمات پژوهشی انتشارات جامعة المصطفی العالمیه مشهد با بیان اینکه امسال با بیش از 500 عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کرده‌ایم، اظهار کرد: حدود 250 عنوان کتاب در این نمایشگاه چاپ اول هستند و علاوه بر کتاب‌های چاپ شده به زبان فارسی، کتاب‌هایی با زبان‌های انگلیسی، بنگالی، نیجریه و... چاپ شده که در مجموع کتاب‌های چاپ شده در 22 زبان در غرفه ما ارائه شده است.
وی با بیان اینکه برای ترجمه کتاب‌ها از طلاب خود جامعة المصطفی العالمیه مشهد استفاده شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌داران ما از کشورهای اسلامی هستند و کتاب‌هایی را که به زبان‌های خودشان ترجمه شده است به بازدیدکنندگن معرفی می‌کنند.
بوژآبادی ضمن تشریح فعالیت‌های شعبه اصلی انتشارات جامعة المصطفی العالمیه که در شهر قم واقع شده است، عنوان کرد: در شعبه اصلی انتشارات جامعة المصطفی العالمیه بیش از 1500 عنوان کتاب چاپ شده است و این مجموعه با این شعار که هر روز یک عنوان کتاب چاپ شود، فعالیت دارد و کتاب‌های پایه حوزوی و کتب علوم انسانی که برای بحث تبلیغ در کشورهای مختلف مورد نیاز است ترجمه و چاپ می‌شود.
وی ادامه داد: از سال گذشته شعبه دوم مرکز بین‌المللی نشر المصطفی در مشهد تأسیس شده است و انتشارات ما در بلوار آیت ا... مدرس دایر شده که محوریت چاپ کتاب در انتشارات ما از لحاظ موضوعی اسلامی و انسانی بودن کتاب است و چاپ و ترجمه کتاب برای سایر کشورهای اسلامی براساس نیاز کشورهای مقصد است.
نارضایتی از خدمات ارائه شده به غرفه‌داران
رئیس خدمات پژوهشی انتشارات جامعة المصطفی العالمیه مشهد از تبلیغات برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران جهان اسلام انتقاد کرد و افزود: در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، تبلیغات اتوبوس‌ها و صدا و سیما هیچگونه تبلیغی را برای نمایشگاه مشاهده نکرده‌ام و تبلیغات بسیار ضعیف و همین موضوع باعث شده تا مخطب کمی به نمایشگاه بیاید، ناراضی بودن غرفه‌داران از خدمات ارائه شده از دیگر موارد است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است